Mândria de a fi român, celebrată printr-o colecție specială la Cluj

Mândria de a fi român, celebrată printr-o colecție specială la Cluj
Colecția „Proud To Be Romanian”, care celebrează valorile autentice ale României, lansează cel de-al patrulea volum la Cluj-Napoca. Printre invitații speciali ai evenimentului se numără Simona Miculescu, Willy Schuster, Marius Ichim și Radu Savopol.

Simona Miculescu este prima prima femeie ambasador la Organizația Națiunilor Unite (ONU), iar în vara anului trecut a fost numită reprezentant al secretarului general al ONU și director al Biroului Organizației Națiunilor Unite de la Belgrad.

Willy Schuster, fondatorul Bio Moșna, a studiat agricultura bio în Elveția și America și o practică în gospodăria familiei lui din Moșna, județul Sibiu. Își vinde produsele prin prima cooperativă țărănească ecologică din România, Biocoop, și militează, în calitate de președinte al Asociației Eco Ruralis, pentru agricultură ecologică și pentru drepturile țăranilor mici producători.

Marius Ichim este proprietarul boutique-ului de arhitectură Matius, primul studio de creaţie din România specializat exclusiv pe conceperea şi implementarea proiectelor de amenajare a spaţiilor de retail. El a amenajat magazinele a peste 30 de branduri, printre care Farmaciile Dona, Promenada Mall, Debenhams, Mark and Spencer, Jolidon, Triumph.

Radu Savopol este fondatorul lanțului de cafenele 5 to Go, locul unde fiecare produs costă 5 lei. Fondatorul are o experiență de peste 15 ani în domeniul alimentaţiei publice, întrucât mai deține brandul de cafenele Old Nick Pub din București și Sibiu.

„Proud To Be Romanian" beneficiază de ediții trimestriale - atât în format digital, cât și tipărit. Copertele tuturor volumelor poartă semnătura pictorului Costin Craioveanu. Primele trei volume au fost ilustrate cu reprezentări ale lui Petre Țuțea, Maria Tănase și Nichita Stănescu, iar coperta volumului cu numărul patru îl înfățisează pe Constantin Brâncuși.

Evenimentul va avea loc sâmbătă, 1 octombrie. Proiectul demarat în 2014 este dedicat promovării României și a modelelor româneşti contemporane: destinaţii, antreprenori, branduri şi produse.

Etichete
Comenteaza