O carte de branding personal în medicină va fi lansată luni la Cluj

O carte de branding personal în medicină va fi lansată luni la Cluj
Prima carte de branding personal în medicină din România, "Cine eşti tu, doctore?", se lansează luni la Cluj.

Volumul, semnat de doctorul Nicolae Iordache şi de Olivian Breda, se lansează chiar la Universitatea de Medicină şi Farmacie "Iuliu Haţieganu" de pe strada Marinescu 23, luni la ora 15.

"Cine ești tu, doctore?" explorează conceptul original de brand de doctor propus de autorul Nicolae-Iordache Iordache pentru a sintetiza adaptarea instrumentelor și tehnicilor de branding personal de către industria medicală. "Cartea propune soluții moderne pentru medicii care nu au fost formal instruiți în sfera de business, dar care trebuie să facă față regulilor jocului unui mediu profesional din ce în ce mai competitiv", spun autorii. „Prin intermediul cărții „Cine ești tu, doctore?" dorim să-i identificăm pe acei medici progresiști care doresc să își construiască prin forțe proprii o carieră și o reputație solidă. Vrem că ei să înțeleagă de ce îi apreciem și cum ar putea face mai mult bine în comunitățile în care activează, iar apoi să îi încurajăm să îi „infecteze" și pe cei din jurul lor cu entuziasm, încredere, pricepere și onoare. Acești medici vor fi ambasadorii a ceea ce noi am numit „revolutia halatelor albe", o mișcare silențioasă, dar care ar produce cea mai semnificativă schimbare în sistemul medical românesc din ultimii 25 de ani", spune Iordache.

Acesta adaugă că primele exemplare din cartea "Cine ești tu, doctore?" au ajuns deja la medici "care sunt deja branduri puternice în comunitățile din care fac parte, iar reacțiile acestora au fost mai mult decât încurajatoare pentru autori".

Etichete
Comenteaza