Pagina care face reclamă Clujului pe Facebook, promovată offline cu tricouri. Cât costă şi de unde le cumperi

Pagina care face reclamă Clujului pe Facebook, promovată offline cu tricouri. Cât costă şi de unde le cumperi
Colecţie de tricouri pentru promovarea celei mai de succes pagini de Facebook clujene, "I Love CluJ": iniţiatorii paginii au scos la vânzare tricouri cu logo-ul paginii, pe care le comercializează nu doar pe Internet, ci şi offline, de la înceutul acestei săptămâni.
">

Tricurile nu sunt ieftine, costă 59 de lei. "Nu este un tricou simplu - tricourile simple sunt la 29 de lei", spun reprezentanţii paginii. "Este un tricou polo cu material de calitate, 100% bumbac". Tricourile sunt disponibile în trei culori - roşu, alb şi albastru, şi pot fi cumpărate şi din cele două mall-uri.

"De la început mi-am dorit ca I Love Cluj să fie prezent și în viața celor care iubesc Clujul și doresc să își arate atașamentul față de oraș prin purtarea unui tricou", spune iniţiatorul paginii, Andrei Mutu (23 ani), pentru ziuadecj.ro. "Am primit apoi numeroase sugestii din partea membrilor comunității de a realiză tricouri și am decis să mă documentez și să încep realizarea lor.  Tricourile se vând și online, avem un parteneriat cu site-ul Glittio.ro și am avut comenzi din Constanța, Brașov și alte orașe din ţară şi avem deja cereri și din orașe europene".


Mutu spune că se aşteaptă ca cei care cumpără tricourile să le poarte şi când călătoresc în ţară şi în străinătate. "Am avut o prietenă care a cumpărat două tricouri pentru prietenele ei din Berlin şi pot fi un cadou pentru cei care ne vizitează oraşul, dar m-aş bucura ca mulți clujeni să le poarte pentru că poate mai mult decât promovarea orașului ne dorim că cei din Cluj să își iubească mai mult orașul și astfel îl pot promova", explică el.

Vânzarea de tricouri nu va genera un profit semnificativ în următorii ani. "Eu de la început mi-am dorit că acest proiect fie o întreprindere socială care să fie independența iar surplusul să fie reinvestit pentru că din păcate fără fonduri nu ne putem dezvolta. La fel și cu tricourile, tot ce vom câștiga vom investi în dezvoltarea magazinului și a proiectului", spune el.

I Love Cluj a depăşit 100.000 de fani pe cunoscuta reţea de socializare Facebook. Până curând aceasta era pagina clujeană cu cele mai multe "like"-uri dar a fost depăşită de două pagini de companie.

Comenteaza