Primarul Clujului, "foc și pară" pe o companie aeriană: "Voi cere despăgubiri. E bine să ai o cămașă și o perie de dinți la tine"

Primarul Clujului, "foc și pară" pe o companie aeriană: "Voi cere despăgubiri. E bine să ai o cămașă și o perie de dinți la tine"

Primarul Emil Boc a avut parte de peripeții la întoarcerea de la Bruxelles la Cluj-Napoca. Este "foc și pară" pe o companie aeriană, căruia spune că îi va cere despăgubiri pentru disconfortul creat. 

Zilele trecute, edilul Clujului a fost la Bruxelles, unde a participat la Comitetului European al Regiunilor, având intervenții în cadrul dezbaterii „Rolul regiunilor din Uniunea Europeană în guvernanța pe mai multe niveluri în domeniul schimbărilor climatice și al tranziției energetice”. 

Joi seara trebuia să se întoarcă la Cluj-Napoca, însă compania aeriană cu care trebuia să zboare i-a creat o serie de neplăceri: "Măi, fraților! Ăștia nu îs normali de la Lufthansa. Eu trebuia să plec, aseară, la ora 20:00, din Bruxelles și să ajung la 01:00 în Cluj. Am stat trei ore în Bruxelles și am plecat abia pe la 23:00.

Evident că am ajuns în Munchen, pe la 24:00, avionul de Cluj deja plecase și a început calvarul: stai la o coadă o oră ca să primești repartiție la cazare și bilet de taxi, mai stai la o coadă de 45 de minute pentru taximetre, mai mergi vreo 30 km până la hotel, mai stai vrei 30 de minute la hotel, unde sunt toți dirijați de pe alte zboruri, după patru ore ajungi în camera de hotel, faci un duș, dormi două ore, te trezești și te întorci spre avion. Acum sunt în faza în care sunt înapoi la aeroport și nu sunt sigur că la zborul de 10:45 mai sunt locuri, poate doar după-amiază", a povestit edilul Clujului, în cadrul matinalului ZIUA LIVE. 

Primarul a făcut has de necaz și a mai spus: "E bine să ai o cămașă și o perie de dinți la tine, că bagajele nu ni le-au dat. Le-au trimis direct pentru îmbarcare. Ah! Ba da, au fost generoși, ne-au dat un tricou ca să dormim mai bine". 

Nu este prima dată când edilul Clujului are parte de astfel de peripeții cu companiile aeriene însă, de această dată, este hotărât să ceară despăgubiri. "Voi apela și eu la procedurile legale pentru acordare de despăgubiri. Voi proceda ca orice cetățean european atunci când o companie aeriană îi provoacă neplăceri și întârzieri de program, fără să fie cazuri de forță majoră, precum vreme extremă. În țară poate a fost ceva, dar aici nu a fost absolut nimic". 

Comenteaza