Rețele de escroci români au invadat Turcia. Sunt pe o mână cu ghizii spun turiştii / "Acolo ne-a întâmpinat o doamnă Ildiko, din Turda..."

Rețele de escroci români au invadat Turcia. Sunt pe o mână cu ghizii spun turiştii / "Acolo ne-a întâmpinat o doamnă Ildiko, din Turda..."
| Foto: imagine cu caracter generic - sursa https://www.viator.com/

Tot mai mulți turiști români se plâng că au fost păcăliți să cumpere produse foarte scumpe, de slabă calitate, fără garanție sau certificate de calitate, iar de cele mai multe ori acestea sunt vândute de alți români, care par a fi pe o mână cu ghizii şi cu comercianții.

O româncă a relatat cum a fost păcălită în Antalya să cumpere produse de o calitate îndoielnică, iar cea care a insistat și a convins-o a fost chiar o româncă, cică doamna Ildiko din Turda. Femeia a relatat întâmplarea pe un grup de Facebook dedicat românilor care își petrec vacanțele în Antalya, iar postarea ei s-a viralizat.

Conform spuselor sale, dar și ale altor internauți, se pare că în Antalya ar exista adevărate rețele prin care turiștii sunt păcăliți să cumpere produse de o calitate îndoielnică la prețuri mari, iar de multe ori ghizii turistici și șoferii sunt de partea celor care îi păcălesc pe oameni, a relatat adevarul.ro

„Vreau să vă expun o problemă întâmpinată în vacanță în Antalya acum 2 săptămâni. Am achiziționat un sejur prin agenție, această ne-a recomandat o excursie la o fabrică de haine din piele și blană.

Problema este că acolo ne-a întâmpinat o doamnă Ildiko, din Turda, care a încercat disperată să ne vândă produse, culmea a și reușit… la supra preț. Abia după ce am achitat și am ajuns la hotel am citit pe internet că acea fabrică, Feron, sunt scammeri, că de fapt nici nu au fabrică, ci doar un magazin, că vând produse de slabă calitate la mii de euro.

Și atunci am observat că nu aveam factură, certificat de garanție de mâna, fără certificat de autenticitate sau ceva unde să scrie tipurile de materiale/mod de întreținere, nimic, dar și că Ildiko în social media are alt nume.

În plus, geaca de iarnă am cerut să fie modificată pentru că îmi este mare și nu o pot purta. Cât timp ne uităm prin magazin, crezând că modifică geaca, ei au împachetat-o și au lăsat-o așa”, a scris femeia.

Turista a aflat că nu este singura care a căzut în această capcană și că mai mulți conaționali au fost îndrumați să cumpere produsele firmei respective, fără să realizeze că sunt păcăliți.
„Și o prietenă a pățit la fel”, a spus o doamnă.
„Sunt mână în mână cu ghizii şi cu agențiile”, a avertizat cineva.
„Nu o să reușiți să returnați gecile, sunt pe o mână”, a confirmat altul.
„Exact așa și noi acum două săptămâni!...", a mai scris un turist. / Citeşte mai mult AICI

Comenteaza