Foto Trolling electoral. Cât de creative sunt partidele din România
- Scris de Diana Cîmpean
- 08 Apr 2019, 13:55
- Eveniment
- Ascultă știrea
Trollingul acaparează campania electorală la europarlamentare din 2019.
Trolling pe site-urile partidelor
"Error 20-20. PSD not working" este mesajul afișat pe domeniul de campanie al PSD, "România merită mai mult", cumpărat de PNL. Pagina romaniameritămaimult.ro îi redirecționează apoi pe utilizatori spre pagina oficială de Facebook a Partidului Național Liberal.
Site-ul afișează mesajul „Eroare 20-20. PSD nu funcționează. Vei fi redirecționat către cea mai bună soluție de rezolvare a acestei probleme”, iar după câteva secunde, vizitatorii site-ului sunt redirecționați către site-ul PNL.
În colțul de jos al paginii este integrat și mesajul „Aveți în vedere că acest guvern nu are control asupra oamenilor inteligenți din această țară”. "20-20" face trimitere la o gafă a premierului Viorica Dăncilă care, în timp ce vorbea despre Campionatul de Fotbal din 2020 a citit anul "douăzeci-douăzeci".
Trolling cu bannere electorale
Acesta nu este primul trolling de campanie făcut între partide: sâmbătă, 6 aprilie, deputatul USR Cătălin Drulă a postat o imagine care a devenit virală cu următorul șir de bannere: „România merită mai mult”- PSD, urmat de mesajul PRO România: „Așa e. Fii PRO România!”, care a fost deturnat de bannerul Alianței USR-PLUS, care continuă cu mesajul: „Și alege o Românie fără penali și fără hoție.”