Foto Wizz Air i-a lăsat în aer pe români de două ori în doar trei zile! Pasagerii, revoltați după ce au fost dați jos din avion de pe două curse de Cluj

Wizz Air și-a dat jos pasagerii din avion și i-au lăsat să zacă pe aeroportul din Bergamo, Italia, luni și miercuri, după ce inițial i-a îmbarcat pentru zborul spre Cluj-Napoca.

Totul a început luni seara, când pasagerii care aveau zbor spre Cluj-Napoca dinspre Bergamo, au fost lăsați pe aeroport de către compania Wizz Air, care a anulat brusc zborul și aventura a continuat cu episodul 2, c\nd miercuri seara, la aceeași cursă - nici aceasta nu a mai decolat, toți pasagerii fiind dați jos din avion și rugați să aștepte că se va ocupa de ei compania.

"A fost un scandal mare aici, pe aeroport aseară după ce ne-au coborât din avion...", și-a început relatarea Sebastian, unul dintre pasagerii abandonați de Wizz Air aseară, în Bergamo. Clujeanul a povestit ce s-a întâmplat:

"A fost o bătaie de joc! Am ajuns cu trei ore înainte de decolare pe aeroport, inițial anunțaseră pe mail o jumătate de oră întârziere. Apoi au mai anunțat încă o jumătate de oră, așa că 21.10 s-a transformat în 22.10. După încă o oră, pe la 23.30 am început să intrăm în avion - era plin. Ne-au ținut așa iar o oră după care ne-au dat vestea - că nu mai pot decola pentru că piloții au depășit orele de zbor, că nu mai au program de lucru și că sunt obligați să ne dea jos din avion. Am mai stat o jumătate de oră până au venit autobuzele și am coborât... Piloții nu au avut nici măcar curajul să iasă să spună ce se întâmplă, l-au pus pe steward să ne vrăjească...

Unii dintre pasageri, care au mai pățit așa ceva au spus să nu coborâm, pentru că vor fi nevoiți să decoleze, dar până la urmă, ca să nu fie probleme, am coborât toți. Culmea e că , tot aseară, cursa Wizz de București, paralelă cu zborul nostru, Bologna - București, a decolat după 3 ore de stat pe pistă. Bucureștenii au refuzat să coboare, au stat până la 3 noaptea și i-au forțat, până la urmă au plecat", a spus Sebastian.

Omul spune că cei de la Wizz Air le-au promis la coborârea din aeronavă că se vor ocupa de ei, să aștepte pe aeroport, însă nu a mai venit nimeni.

"Am rămas acolo pentru că nici nu am avut taximetre să plecăm spre un hotel, asta din cauză că cei de la Ryanair, care au avut probleme cu o cursă, au venit și i-au invitat pe pasagerii lor la taximetre, le-au plătit taxiurile. Strigau după pasagerii lor și îi chemau la taxiuri să-i trimită pe alt aeroport ca să poată pleca cu alte curse. Așa se face! Și noi am rămas aici, că Wizz Air ne-a abandonat. Ne-au spus și cei de la aeroport că nici nu ar trebui să mai fie lăsați Wizz Air să zboare, pentru că își bat joc de pasageri și că ar trebui să avem mai multă grijă ce companie zburăm", a mai zis Sebastian.

Mai mult, clujeanul povestește că i s-a părut incredibil faptul că a întâlnit astă-noapte pe aeroport și români care așteptau încă de luni, după anterioara cursă anulată de Wizz Air, să găsească o variantă pentru a ajunge la Cluj.

"Am întâlnit români - niște familii care stau de luni aici. Luni au vrut să zboare și de atunci așteaptă să le schimbe biletele. A fost exact ca la noi. Sincer, nu știu cum ar fi arătat o bătaie de joc mai mare!", a spus Sebastian.

Clujeanul speră, totuși, să ajungă în noaptea asta acasă:

"Am vrut să plecăm dimineața cu alt zbor, am găsit o cursă spre Frankfurkt dar ni s-a cerut 1.760 de euro pentru două persoane. Până la urmă vom merge la ora 14 de la Bologna la Munchen, iar de acolo, după opt ore, plecăm spre Cluj, o să ajungem la noapte, la 1 noaptea..."