Foto Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj

Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj
Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj
Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj
Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj
Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj
Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj
Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj
Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj
Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj
Atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps se află în Cluj

Cel mai căutat loc din România pe Google Maps se află în judeţul Cluj, cu peste 29.000 de recenzii și un număr impresionant de vizitatori anuali. 

Această destinație spectaculoasă a primit tot mai multă atenție la nivel global, fiind tot mai des menționată în ghidurile de călătorie de pe mapamond.

Este vorba despre Salina Turda sau "Oraşul Subteran", care a devenit atracția turistică din România cu cele mai multe recenzii pe Google Maps, surclasând locuri emblematice ca Delfinariul din Constanța, Podul Minciunilor din Sibiu sau Arcul de Triumf din București. 

Google Maps, platformă care marchează 20 de ani de la lansare, a fost un instrument esențial în promovarea salinei, iar disponibilitatea imaginilor sale pe Street View oferă o perspectivă uimitoare asupra „orașului subteran”, conform Playtech.

Salina Turda a devenit și mai celebră anul trecut datorită influenței lui MrBeast, cel mai mare vlogger de pe YouTube, care a ales să petreacă șapte zile în subteran explorând acest loc fascinant. Cu o audiență de peste 320 de milioane de abonați, impactul său a fost uriaș, iar episodul filmat în salină a devenit viral în doar câteva ore.

Videoclipul „7 zile de explorare a unui oraș subteran” a strâns în 4 luni de la postare 128 de milioane de vizualizări și a pus Salina Turda pe harta destinațiilor preferate ale turiștilor din toată lumea.

CITEŞTE ŞI: Uite pentru ce a fost închisă Salina Turda 7 zile! Youtuberul 1 mondial, MrBeast, a publicat videoul de la Cluj, care a făcut 8 milioane de vizualizări în doar 3 ore!
CITEŞTE ŞI: 42 de milioane de "vizitatori" în 24 de ore la Salina Turda, pe canalul de YouTube al lui MrBeast / "Cel mai tare oraș subteran!"

Comenteaza