Creaţiile de Cluj au ajuns în atenţia caselor de modă pariziene
- Scris de Ziua de Cluj
- 03 Feb 2014, 19:37
- Stiri nationale
- Ascultă știrea
Arhitectura acestuia a fost o îmbinare creativă între rigurozitatea stilului clasic şi detaliile handmade şi a adus în prim plan ideea de modă şi stil, a precizat directorul adjunct al Jolidon, Olga Stanciu. Pentru prima dată Jolidon a amenajată o zonă numită "Super Lord", dedicată exclusiv lenjeriei masculine, având ca tema arta tatuajului, undea expus o colecţie specială. Noile colecţii Jolidon Fashion, Jolidon Clandestine, Prelude (brandul premium din portofoliul grupului Jolidon) şi Jolidon Men au beneficiat de o promovare aparte, propunerile pentru sezonul următor fiind selecţionate de către marile birouri de stil pariziene în toate expoziţiile şi forumurile salonului. Tendinţele modei au fost ilustrate în spectacolele de modă ale organizatorilor şi în cadrul paradelor zilnice din cadrul standului Jolidon, realizate în colaborare cu trupa de balet Edi Stancu. La salon au participat reprezentanţi ai celor mai importante canale de distribuţie din industria lenjeriei intime: mari magazine, reţele specializate de lenjerie, magazine exclusiviste. Această ediţie a înregistrat o creştere a numărului vânzătorilor şi a punctat revenirea retailerilor francezi în proporţie de peste 21% faţă de ediţia anterioară.
În topul primelor 10 ţări din punctul de vedere al vizitatorilor au fost Franţa, Italia, Germania, Marea Britanie, Belgia, Spania, Rusia, Japonia, Olanda şi Elveţia.