Clujul, prezent la târgul de turism de la Madrid

Clujul, prezent la târgul de turism  de la Madrid
Oraşul s-a promovat ca şi Capitală Europeană a Tineretului 2015, în cadrul standului naţional
al României de la FITUR 2014.

Oraşul Cluj a fost prezent cu un desk în cadrul standului României de la târgul anual de turism de la Madrid - FITUR. Evenimentul este unul dintre cele mai importante târguri de turism din Europa.

„Doi colegi de la Centrul de Informare Turistică s-au aflat la Madrid, unde au promovat Clujul, în cadrul standului naţional al României", a declarat Ovidiu Câmpean, directorul Direcţiei de Comunicare, Relaţii Publice şi Turism din cadrul Primăriei Cluj.

Târgul s-a desfăşurat între 22 şi 26 ianuarie, fiind deschis până în 24 ianuarie doar profesioniştilor din industria turistică, iar în 25 şi 26 şi publicului larg. Ediţia din acest an a fost a 34-a şi la ea au participat aproape 9.000 de companii şi organizaţii din 165 de state. Bugetul târgului a fost de 10 milioane de euro, potrivit organizatorilor.

Clujul a avut un desk în cadrul standului naţional, unde s-au găsit pliante şi alte materiale care promovează oraşul în calitatea sa de Capitală Europeană a Tineretului în 2015 şi de oraş candidat pentru titulatura de Capitală Culturală Europeană, în 2021.

„Pe lângă acestea, au mai fost distribuite pliante de tipul «Best of Cluj» şi unul în care se subliniază că este un oraş uşor accesbil de oriunde din Europa, pentru un city break sau ca punct de plecare pentru a explora regiunea înconjurătoare", a mai declarat Câmpean.
Standul României de la FITUR 2014 a fost amenajat pe 160 de metri pătraţi, în care au fost prezente 25 de entităţi din industria turismului, printre care agenţii, organizatori de evenimente şi hotelieri. Clujul a fost singurul oraş din România prezent în cadrul standului.

României a promovat la FITUR turismul rural, turismul activ practicat în natură, city-breakurile şi turismul cultural, a informat Autoritatea Naţională pentru Turism într-un comunicat de presă.

Profesioniştii din industria turistică au apreciat standul României din acest an de la Madrid ca fiind unul dintre cele mai reuşite, de când participă România la eveniment.

În cadrul standului a fost amenajată o expoziţie de icoane şi a existat şi un meşteşugar care a încondeiat ouă. În plus, în seara de 23 ianuarie, ţara noastră a organizat o seară românească tradiţională, la care au luat parte atât vizitatori ai standului, cât şi reprezentanţi ai presei şi ai operatorilor de turism prezenţi la târg.

Organizatorii târgului au estimat că acesta a fost vizitat de 120.000 de persoane din industrie şi 220.000de persoane, public larg.

 

Comenteaza