Trecerea de pietoni de la Metro din Floreşti, MOARTE SIGURĂ, spun cetăţenii / "Dacă nu pun acolo niște speed bumps o să mai moară mulţi"

Trecerea de pietoni de la Metro din Floreşti, MOARTE SIGURĂ, spun cetăţenii / "Dacă nu pun acolo niște speed bumps o să mai moară mulţi"

După o nouă tragedie în Florești, o fetiță de 12 ani, fiind spulberată de o mașină pe trecerea de pietoni de la Metro, clujenii se revoltă în comentariile de pe grupurile de Facebook destinate traficului din oraş sau judeţ. 

O fetiță de aproximativ 12 ani a fost grav rănită, marți seara, în urma unui accident rutier petrecut pe strada Avram Iancu din comuna Florești. Nu este prima victimă. Copila a fost transportată la spital intubată, iar opinia publică se revoltă din nou cu privire la pericolul reprezentat de acea trecere de pietoni.

Un cumul de factori, începând de la lucrările din zonă şi semaforul intermitent, continuând cu lipsa condusului preventiv sau lipsa de atenţie a pietonilor fac din trecerea de pietoni de pe strada Avram Iancu unul dintre cele mai periculoase locuri din traficul Clujului. Cetăţenii le propun autorităţilor diferirte soluţii şi transmit că poliţia, drumarii şi primăriile Floreşti şi Cluj ar putea sta la un loc pentru a găsi cea mai bună variantă în aşa fel încât să nu mai moară oameni pe acea trecere de pietoni. 

- Oare chiar nu se pot face semafoarele alea iar funcţionale? Oamenii trec, nu se asigură, maşinile trec, şoferii stau pe telefon, nu sunt atenţi. Ăsta e rezultatul din păcate.

- E trecere de pietoni! ce e aşa greu de înţeles? Eu la şcoala de şoferi am învăţat (de mult) când mă apropiu sunt mai atent, nu accelerez, eventual încetineşti, dar peste tot sunt idioţi! Toţi sunt grăbiţi în rahatul ăsta de oraş!!!

- Se pot pune în funcţiune semafoarele alea care merg pe intermitent de când au fost montate, sau aşteptăm să fie mai multe victime? 

- Da pentru că au început lucrările și nici o monitorizare pentru cei care trec, moarte sigura și autoritățile nimic nu fac, asa ceva doar în România se întâmplă.

- Este cred că a 3/4 victimă în acea zonă, se pare că șantierul face multe victime, autoritățile ar trebui să ia măsuri.

- Acum mai bine de 10 ani a murit profa mea de română... pe trecerea aia şi înca nu se face nimic...

- Mulți nici nu au habar ce înseamnă și cum trebuie să circule la semafor intermitent! 

- E incredibil ca problema e că trec pietoni PE O TRECERE DE PIETONI, nu că exista zero conduită preventivă la 90% dintre şoferi. A murit un copil şi vouă vă arde de cum să scăpaţi de pietonii care traverseaza legal pe acolo, nu de cum să îi responsabilizăm pe cei aflaţi la volan.

- Ce dracu circulaţi ca nebunii, mai relaxați-vp oameni buni ce naiba omorâti oamenii ca pe popice acolo???
 
- Este dezastru în zona Metro. De când au început lucrările la drum, trecerea aceea de pietoni este un adevărat pericol, utilaje parcate între benzi, ceva generator, care îngreunează vizibilitatea, plus panouri, plus acele delimitatoare de beton, eu opresc întotdeauna şi dacă nu trece nimeni, pt că nu ştii niciodată când îţi apare un pieton în faţă. La această trecere şi pietonii ar trebui să faca un pas pe carosabil astfel încât să nu le fie pusa viaţa în pericol şi să traverseze doar atunci când se opresc toate maşinile, să nu ţâşnească pentru ca sunt foarte greu de văzut, oricum eu cred ca cei ce se ocupă de lucrari ar trebui daţi în judecată, din păcate este şi vina lor. Este dezastru.
 
- Unde e poliţia să facă controale de viteză la trecerea aia? Sau de ce nu pun radare fixe ca aşa îi disciplinează pe toti “grăbiţii”. Sper să fie traşi la răspundere pe lângă şofer şi cei responsabili pt. semafor care am înţeles că tot galben e şi de la accidentul de acum 2 săptămâni. Poliția Română câţi mai trebuie să moară?

- Rugăm adminul drumului Primăria Floreşti /Poliţia Rutieră să ia măsurile necesare evitării asemenea tragedii:
1. Mutarea staţiilor de autobuz, chiar reducerea numarului acestora pe perioada lucrărilor la carosabil
2. Eliberarea barierelor vizibile din zonele cu risc de accidente (in cazul de speta drum în lucru/cu trecere de pietoni si trafic intens)
3. Montare limitatoare de viteză până ce lucrările se termină
4. Informarea şi atenţionarea populaţiei prin posturi de radio/staţii de Autobuze/ inclusiv scoli/afise în autobuze / referitoare la zonele de risc pt. atragerea atenţiei pietonilor cât şi conducătorilor asupra riscurilor de 5x crescute datorita lucrarilor

- Dacă nu pun acolo niște speed bumps o să mai moară mulţi.

CITEŞTE ŞI: Ce propuneri au clujenii pentru trecerea din zona Metro/Florești, unde unii pietoni luaţi pe capotă sunt chiar ucişi
CITEŞTE ŞI: Cum s-a produs accidentul din Florești, în urma căruia un tânăr de 17 ani a fost grav rănit pe trecerea de pietoni

Comenteaza