Ce au discutat fanii Universităţii şi „boss"-ul Alexandrion Group, Nawaf Salameh

Ce au discutat fanii Universităţii şi „boss
Preşedintele şi fondatorul Alexandrion Group, Nawaf Salameh, s-a întâlnit vineri după-amiaza cu fanii „Şepcilor roşii" pentru a le prezenta acestora intenţia de sprijinire a clubului Universitatea, dar şi condiţiile în care se va implica.

Pentru a doua oară în acest an, Nawaf Salameh, milionarul care deţine grupul de firme Alexandrion, a vizitat Clujul, însă de data aceasta a avut parte de o întâlnire informală cu reprezentanţii fanilor Universităţii. Omul de afaceri nu s-a mai întâlnit cu Emil Boc, deşi intenţiona acest lucru, din cauză că edilul şi-a schimbat planurile în ultimul moment, astfel că în jurul orei 12:00 s-a deplasat la Cluj Arena unde s-a desfăşurat întâlnirea cu fanii.

În cele aproximativ două ore de discuţii, Salameh le-a explicat fanilor motivele pentru care a fost atras de o investiţie în Universitatea, dar şi de ce nu e interesat să preia societatea lui Ioan Mărginean. „Nu pot să intru într-o asociere cu o firmă implicată într-un scandal cu iz penal şi care ar putea avea consecinţe total nefavorabile din toate punctele de vedere. În plus, eu vreau un proiect transparent, iar actuala societate nu-şi are la vedere situaţia financiară", a spus omul de afaceri în faţa fanilor. Acesta şi-a reiterat intenţia de a investi, însă planul său depinde într-o măsură decisivă de sigla şi palmaresul Universităţii Cluj, cesionate de către Primărie societăţii FC „U" SA, controlate în acest moment de Ioan Mărginean. Concret, proprietarul Alexandrion aşteaptă ca situaţia să se clarifice şi să identifice modalitatea prin care actualul club poate pierde dreptul de folosinţă al siglei şi palmaresului, iar doar apoi se va trece la înfinţarea unei noi societăţi, astfel încât istoria Universităţii să nu fie întreruptă. „Noi nu avem decât un trofeu, şi nici nu ne interesează prea mult să obţinem mai multe. Tot ce ne interesează e să ne păstrăm istoria, identitatea, acesta e marele nostru trofeu", a fost mesajul transmis de suporteri care s-au arătat dispuşi să susţină noul proiect din momentul în care situaţia juridică a brandului şi palmaresului va fi clarificată.

Reamintim că societatea condusă acum de Ioan Mărginean a primit brandul „U" Cluj în luna august a anului 2009, printr-un contract de cesiune exclusivă din partea Primăriei. Conform datelor înregistrate la OSIM, actuala siglă îşi pierde valabilitatea în 2016 atunci când, conform contractului, Municipalitatea se obligă să o reînnoiască. Pe de altă parte, FC „U" SA a înregistrat marca „U" în anul 2011 la OSIM, sub o altă formă grafică, fapt contestat la acea vreme de Primărie şi de Clubul Sportiv „U" Cluj. Deşi au pierdut procesul în primă fază, reprezentanţii actualei societăţi au făcut apel.

Etichete
Comenteaza