Un nou an, o nouă interfață. Muzeul Etnografic al Transilvaniei are un nou site

Un nou an, o nouă interfață. Muzeul Etnografic al Transilvaniei are un nou site
| Foto: Facebook.com/cjcluj

Muzeul Etnografic al Transilvaniei, instituție publică de cultură care funcționează sub autoritatea Consiliului Județean Cluj, şi-a lansat noul site multimedia, într-o formă mult mai accesibilă şi modernă.

Adresa online a website-ului este aceeaşi, https://www.muzeul-etnografic.ro/, însă forma de activare a conţinutului este una mai facilă şi mai rapidă, indiferent de dispozitivul de pe care este accesat.

Spre deosebire de vechiul website, utilizatorii pot acum viziona mai rapid conţinutul în format foto, video şi text.

O altă noutate, şi poate cea mai importantă, în actuala variantă online a muzeului, vizitatorii Parcului Etnografic Naţional „Romulus Vuia”, de pe strada Tăietura Turcului, au la dispoziţie, o hartă interactivă care poate fi accesată direct din meniul site-ului, din pagina dedicată muzeului în aer liber, de pe orice telefon mobil cu acces la internet.

Ne doream acest website. Este un proiect la care lucrăm de ceva vreme. El oferă multe lucruri noi vizitatorilor din online. Are un aspect nou, mult mai prietenos și actual în raport cu așteptările publicului nu doar în România”, a afirmat Tudor Sălăgean, directorul Muzeului Etnografic al Transilvaniei din Cluj-Napoca. 

Din dorința de a ține pasul cu tendințele actuale şi de a veni în întâmpinarea nevoilor publicului muzeului şi din mediul online, noua platformă are, de asemenea, implementată o soluție menită să ajute vizitatorii cu deficienţe de vedere să acceseze optim conținutul, fie prin afișarea site-ului fără culori, fie prin mărirea contrastului sau a fonturilor utilizate.

Noul website are şi o secţiune dedicată proiectelor Erasmus+, o activitate foarte vizibilă şi susţinută în cadrul instituţiei, dar şi un foarte vizibil calendar al evenimentelor lunii în curs.

Tot de pe noul site, vizitatorii au acces foarte uşor către canalele de comunicare în social media ale instituţiei, respectiv YouTube, Facebook şi Instagram.

Comenteaza