Arhitectul șef al Clujului lămurește ce acte sunt necesare pentru obținerea certificatului de urbanism: „Atât”
- Scris de Sergiu Vlăgea
- 05 Mar 2024, 15:41
- Utile
- Ascultă știrea
Claudiu Salanță, arhitectul șef al județului Cluj, a explicat care sunt cei trei pași simpli de urmat pentru obținerea unui certificat de urbanism.
„Vedeam zilele trecute o listă cu o serie de acte «necesare» pentru emiterea certificatului de urbanism. Am pus intenționat ghilimelele pe «necesare» deoarece multe dintre actele enumerate nu se regăsesc în listă de acte prevăzute în legislație.
Și atunci ... ce acte sunt necesare pentru obținerea unui certificat de urbanism?
1. Cererea pentru emiterea certificatului de urbanism = formular tipizat
2. Extrasul din planul cadastral de pe ortofotoplan şi extras de carte funciară pentru informare actualizat la zi, eliberate de oficiile din Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
3. Plata taxei de emitere a certificatului de urbanism.
Atât!”, a transmis Claudiu Salanță.
Pentru certificatele de urbanism emise de Consiliul Județean Cluj procedura de obținere a unui certificat de urbanism este și mai simplă și implică doar completarea cererii online la adresa: https://public.cluj.archi.