300 de vizite pe zi la registratura online a Primăriei Cluj-Napoca

300 de vizite pe zi la registratura online a Primăriei Cluj-Napoca
Situaţia documentelor depuse la registratura Primăriei Cluj-Napoca poate fi verificată online de şase săptămâni, de când a fost implementat un sistem on-line de verificare a stadiului de procesare a documentelor. Până acum sistemul a fost verificat în medie de aproximativ 300 de ori pe zi.
“Scopul acestui serviciu on-line de verificare este de a face cât mai transparentă activitatea funcţionarilor. Spre exemplu, un cetăţean care are o cerere de certificat de urbanism şi doreşte să ştie unde este în procesare documentaţia sa, intră pe site-ul primăriei, unde va accesa linkul special creat pentru Registratură, introduce în câmpurile existente informaţiile cerute - numărul de înregistrare pe care-l primeşte fiecare, data şi numele său - şi află întreg parcursul documentului său de la înregistrare, până la momentul prezent”, a explicat primarul Sorin Apostu.

Sistemul funcţionează din 8 septembrie şi a fost accesat până acum de peste 12.600 de ori. Cele mai multe verificări vizează cererile depuse către Direcţia de Urbanism a Primăriei, potrivit unei evidenţe a instituţiei.

Comenteaza