Astăzi, ultima zi de plată a impozitelor locale. Programul de lucru al Primăriei Cluj
- Scris de Ziua de Cluj
- 27 Dec 2018, 13:20
- Administraţie
- Ascultă știrea
Angajaţii primăriei îşi iau liber, aşa că ghişeele unde se plătesc impozitele sunt închise din 28 decembrie. Astfel, ultima zi de plată a obligaţiilor la bugetul local este joi, 27.12.2018, a anunţat municipalitatea, care a adunat de la clujeni în 2018 impozite de aproape 10 milioane de euro.
În data de 28.12.2018 (vineri), casieriile vor închise, urgenţele reprezentând amenzi, autorizaţii de liberă trecere sau alte taxe vor fi direcţionate către oficiile poştale (plata cu mandat poștal) sau vor putea fi achitate prin virament bancar sau online pe site-ul Primăriei.
Până în prezent, la Cluj-Napoca, impozitele locale pe anul 2018 au fost achitate în proporție de aproximativ 89% de persoanele fizice, de la care s-a încasat suma de 42.454.840 lei, și de aproximativ 97% de persoanele juridice, contribuția acestora însumând 67.196.665 lei.
În noul an, prima zi de plată a taxelor și impozitelor locale, a ratelor și chiriilor va fi 7 ianuarie 2019.
În zilele de 03 și 04.01.2019 se vor încasa taxe fără debit (taxe carte de identitate, amenzi, taxe urbanism, liberă trecere etc).
Programul primăriei de sărbători
Primăria Cluj-Napoca nu va avea program de lucru cu publicul în perioada 31.12.2018 – 02.01.2019. Prima zi de lucru cu publicul în anul 2019 va fi 3 ianuarie, începând cu ora 8.00.
În ceea ce privește programul Direcției de Evidență a Persoanelor, acesta nu asigură program cu publicul în perioada 31.12.2018-02.01.2019.
Serviciul Stare Civilă va asigura program cu publicul, după cum urmează:
- 29.12.2018- se asigură program la Compartimentul decese în intervalul 8.30-13.30;
- 30.12.2018- se asigură program la Compartimentul decese în intervalul 8.30-12.30;
- 31.12.2018- se asigură program la Compartimentul decese în intervalul 8.30-12.30;
- 01.01.2019- NU se asigură program;
- 02.01.2019- se asigură program la Compartimentul decese în intervalul 8.30-13.30.
Din data de 03.01.2019 se reia programul normal de muncă.
În perioada 28.12.2018 - 04.01.2019 nu se vor emite certificate de atestare fiscală persoane fizice ca urmare a operaţiunilor de închidere şi deschidere de an (nu va fi acces la baza de date de taxe şi impozite).
Depunerea cererilor pentru atribuirea unui loc de parcare cu abonament se va putea face începând cu data de 3 ianuarie 2019, ora 08.00, atât online, cât și la ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni, str. Moţilor nr. 7 şi la primăriile de cartier Mănăştur, Zorilor, Grigorescu, Iris, Mărăşti, Gheorgheni şi Someşeni. Începerea colectării taxei de parcare privind încasarea abonamentelor se va realiza începând din data de 7 ianuarie 2019.