Cine e şefa biroului de marketing de la Primărie. Răsturnare de rezultat, ca la fotbal

Cine e şefa biroului de marketing de la Primărie. Răsturnare de rezultat, ca la fotbal
Primăria a anunţat joi numele persoanei care va conduce biroul de marketing. Proba decisivă s-a dovedit interviul.

Diana Andreea Apan a câştigat concursul pentru postul de şef al biroului de marketing al Primăriei. A fost ca la un meci de fotbal, în care la pauză favoritul este condus pe tabela de marcaj, dar în repriza secundă revine şi învinge.

Apan a primit, la proba scrisă, 71,67 puncte şi s-a calificat la proba de interviu de pe al treilea loc. Mai bine s-au prezentat atât Anca Laura Cristurean-Rusu, 75,67 puncte, cât şi Nicoleta Maria Pop, 72,93 puncte. A venit însă proba de interviu, unde câştigătoarea a surclasat concurenţa: 91,66 puncte, faţă de 56,66 - Cristurean şi 70,66 - Pop.

Diana Apan lucrează de mai mult timp în primărie şi este persoana care, de câţiva ani, se ocupă de pagina de Facebook a primarului Emil Boc. Noua şefă de la marketing a fost purtătorul de cuvânt al Federaţiei SHARE, asociaţie din care făcea parte şi municipalitatea şi care a organizat evenimente dedicate anului 2015, când Clujul a fost Capitala Europeană a Tineretului.

„Vă rog să monitorizaţi concursurile. Să cereţi explicaţii, să faceţi contestaţii. Să respectaţi procedurile legale. Eu pot să vă asigur că în acest oraş nimeni nu e mai presus de lege. Am insistat şi voi insista să se respecte mereu legea. Cât timp în cadrul legal se respectă o procedură, Dumnezeu cu mila", a spus primarul, marţi dimineaţă, la Realitatea FM.

La concurs s-au înscris 17 persoane, din care două au fost respinse la faza selecţiei de dosare. La proba scrisă, din cele 15 persoane admise, s-au prezentat numai opt candidaţi.

Etichete
Comenteaza