"Clujul a avut cea mai tare promovare din România la Expo Real Munchen"

"Clujul a avut cea mai tare promovare din România la Expo Real Munchen"

Municipalitatea clujeană a întreprins cea mai puternică acțiune de promovare din România la cel mai mare târg de investiții din Europa, Expo Real de la Munchen, susține primarul municipiului Petroșani, Tiberiu Iacob-Ridzi. 

"Cea mai tare acţiune cu implicare românească de la acest târg internaţional a fost a celor de la Cluj, prin prezentarea ofertelor lor şi prin modul deosebit cum au gândit totul. A fost impresionant. Sigur, noi nu ne putem compara cu marile oraşe din România – deşi avem şi noi câteva segmente foarte tari, cum este turismul şi cadrul natural de excepţie al zonei noastre – mai ales că ei sunt prezenţi acolo, an de an, de 10 ani încoace, căpătând astfel şi o experienţă deosebită. Consider că în timp ne putem şi noi apropia, învăţând de la ei multe.

Primăria Cluj-Napoca a promovat acolo, în mod profesionist şi modern, foarte multe firme din localitate, firme puternice din domenii diferite, începând de la cele de IT şi terminând cu firme de construcţii sau din industria uşoară. Un lobby excelent pentru firmele private de-acolo, iar roadele acestei iniţiative sunt convins că se vor vedea pentru clujeni" a menționat primarul Petroșaniului, pentru Ziarul Văii Jiului.

Primarii localităţilor Petroşani, Lupeni şi Petrila (Tiberiu Iacob-Ridzi, Lucian Resmeriţă şi Vasile Jurca) s-au aflat în capitala Bavariei, Munchen (Germania), oraş considerat de economiști drept „capitala afacerilor europene”. Participarea reprezentanţilor Văii Jiului s-a realizat prin brandul nou creat intitulat „Invest in Jiu Valley!”, după o iniţiativă şi un demers comun al tuturor primarilor din localităţile Văii Jiului, finanţat de consiliul judeţean şi susţinut de Banca Mondială şi de Camera de Comerţ Româno-Germană.

Expo Real este cel mai mare târg comercial pentru bunuri imobiliare și investiții în Europa. Din 1998 este organizat în complexul Messe München. Acesta acoperă o suprafață de expunere de 60.000 mp, atrăgând 40.000 de participanți din 75 de țări și 1.700 de companii și autorități locale ce expun în standuri.

Comenteaza