Foto Gata cu copiile xerox la Primăria Cluj-Napoca! Noile scannere sunt funcționale deja

Gata cu copiile xerox la Primăria Cluj-Napoca! Noile scannere sunt funcționale deja
Gata cu copiile xerox la Primăria Cluj-Napoca! Noile scannere sunt funcționale deja
Gata cu copiile xerox la Primăria Cluj-Napoca! Noile scannere sunt funcționale deja
Gata cu copiile xerox la Primăria Cluj-Napoca! Noile scannere sunt funcționale deja
Gata cu copiile xerox la Primăria Cluj-Napoca! Noile scannere sunt funcționale deja

Copiile xerox au intrat în istorie. Primăria Cluj-Napoca nu mai solicită copii xerox după buletin și alte documente. Măsura face parte din procesul de implementare a tehnologiilor actuale în scopul de a oferi servicii publice mai rapide, mai confortabile și mai simple.

Cetățeanul va economisi timp și bani prin investițiile în digitalizare. Noile scannere sunt funcționale deja la Centrul de informare pentru cetățeni și la primăriile de cartier.

Primăria municipiului Cluj-Napoca foloseşte tehnologiile actuale pentru a oferi servicii publice mai rapide, mai confortabile și mai simple. Se doreşte ca fiecare clujean să poată accesa direct de pe telefonul mobil sau calculator – integrat – toate serviciile și informațiile de interes public.

Săptămâna aceasta, la “Registratură” – Centrul de Informații pentru Cetățeni și în sediile primăriilor de cartier s-a finalizat instalarea unui nou sistem de scannere performante, astfel încât niciun clujean să nu mai fie nevoit să facă „celebra” copie după buletin în relația cu Primăria, indiferent de procedura legală pe care trebuie să o urmeze. În total, 60 de astfel de aparate au fost instalate la Centrul de Informare pentru Centățeni (registratură) și în cele 8 primării de cartier.

Prevederile legale obligă Primăria să solicite copii după diverse documente (chiar și 5-6 copii în unele cazuri). Cererile vor putea să fie înregistrate fără copiile obișnuite cu ajutorul noii rețele de scannere profesionale, care permit integrarea cu sistemul intern de management al documentelor pe care îl folosește Primăria Cluj-Napoca.

Situațiile în care noile dotări au impact direct:
- eliminarea copiei după buletin
- eliminarea copiei de pe certificatul de înregistrare emis de Registrul Comerțului
- eliminarea copiei după talonul de înmatriculare pentru libera trecere
- copiile după certificate de naștere, de deces sau de căsătorie
- acte de proprietate, copii după extrase CF etc.

 Informaţiile publicate pe site-ul ZCJ.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere, cu citarea sursei 

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte-ne pe Facebookpe Instagram, pe Youtube și pe LinkedIn

loading...
Comenteaza