Clujenii, pe locul doi la abonamente la activităţi sportive
- Scris de Ziua de Cluj
- 07 Noi 2017, 12:37
- Economie
- Ascultă știrea
În Cluj-Napoca existau 6.000 de astfel de abonaţi. Dintre cele 500 de centre sportive la nivel naţional înregistrate în reţeaua 7card, 50 erau amplasate în Cluj. La nivel local, 200 de companii foloseau acest card, dintre care 60 erau din tehnologia informaţiei - 85% din acest beneficiu salarial fiind achitat integral sau parțial de către angajator - urmate de cele din producție, finanțe-bănci, comerţ. În 2017, raportat la anul anterior pe piața din Cluj, numărul companiilor care oferă aceste carduri a crescut cu 25%, iar cel al abonaților, cu 40%.
În medie, un clujean merge la un centru sportiv de trei ori pe săptămână, zilele cu cel mai mare trafic fiind luni, marţi, miercuri. Ulterior, traficul scade, duminică înregistrându-se doar 5,5% din totalul vizitelor. În zilele de marți se înregistrează 20% din totalul de vizite dintr-o săptămână. Intervalul 17:00-19:00, imediat după serviciu, cumulează 45% din traficul zilnic. O oră de vârf este și 10:00. În acest an 31% dintre clujeni au optat pentru fitness, iar 29% pentru aerobic.
„Un procent însemnat din centrele sportive din oraș sunt deschise în ultimii trei ani. Companiile care au sediu aici au introdus pe lângă clasicele beneficii salariale abonamentele la activități de relaxare și sport”, a menţionat Andrei Crețu, cofondator al companiei Benefit Seven, iniţiatoarea reţelei 7card. Pentru 2018, aceasta estimează o creștere de 60% a utilizatorilor, respectiv de 40% a numărului de firme care vor oferi abonamentul drept beneficiu.
Benefit Seven a fost înființată în 2011 de antreprenorii Andrei Crețu, Iulian Cîrciumaru și Cătălin Ivașcu. Compania a introdus în România conceptul de carduri unice cu acces concomitent la mai multe săli de sport și de wellness. În ultimii doi ani, Sodexo, lider mondial în beneficii extrasalariale pentru angajaţi (tichete de masă, cadou, vacanță, creșă), a preluat 60% din acţiunile Benefit Seven.