Anumite servicii BT nu vor funcționa sau vor funcționa parțial în weekend-ul 1-2 martie. Vezi orele de indisponibilitate

Anumite servicii BT nu vor funcționa sau vor funcționa parțial în weekend-ul 1-2 martie. Vezi orele de indisponibilitate

Anumite servicii ale Băncii Transilvania nu vor funcționa sau vor funcționa parțial între anumite ore în  perioada 1-2 martie 2025.

Anumite servicii ale Băncii Transilvania nu vor funcționa sau vor funcționa parțial începând cu 1 martie, ora 1.30 (în noaptea de vineri/sâmbătă) până în 2 martie, ora 7.00 dimineața (duminică).

Cardurile BT vor putea fi folosite pentru plăți și ridicări de numerar, inclusiv prin aplicația BT Pay, iar bancomatele vor funcționa în standardele normale.

Detalii despre banking cu BT în intervalul menționat:

Aplicațiile BT:

BT Go, BT24 și NeoBT nu vor funcționa. De asemenea, BT Visual Help, aplicația de self-banking, nu va funcționa.

BT Pay va avea disponibile funcționalități:

  • plăți contactless cu telefonul și plăți online
  • transfer între cardurile proprii
  • transfer de bani către/solicitare de bani de la persoanele aflate în contactele telefonului și care folosesc aplicația BT Pay
  • verificare tranzacții
  • retragere de numerar contactless de la bancomatele BT
  • vizualizarea datelor cardului
  • blocare/deblocare card, modificarea limitei tranzacțiilor online
  • asistent virtual (chat BT) pentru informații despre BT Pay, produse și servcii ale băncii


Bancomatele BT Express, BT Express Plus și aparatele BT Cash & Drop:

  • Anumite operațiuni, cum ar fi depunerile de numerar, nu vor putea fi realizate.
  • Retragerile de numerar pot fi făcute oricând.

Unitățile BT deschise în weekend:

  • Programul va fi diferit, și anume 12.00 – 18.00.
  • Serviciile oferite: consultanță și preluarea solicitărilor offline.

Modificările anunțate de bancă au legătură cu etapa tehnică a fuziunii dintre Banca Transilvania și OTP Bank România, care are loc în perioada 28 februarie - 2 martie.

Preocuparea BT a fost ca perioada în care anumite servicii nu vor funcționa sau vor funcționa parțial să fie cât mai scurtă, să aibă loc mai ales în cursul nopții, iar serviciile de bază să fie disponibile pentru clienți.

Echipa Contact Center & Customer Care este non-stop la dispoziția clienților (0264 308 028; contact@bancatransilvania.ro).

Comenteaza