Avansează rapid lucrările pe șantierul URBANO Shopping & Living. Când va fi gata investiția de 100 de milioane de euro din Florești
- Scris de Ziua de Cluj
- azi, 12:24
- Economie
- Ascultă știrea
Construcția noului centru comercial Urbano Shopping & Living, situat între Florești și Cluj-Napoca, avansează rapid.
Termenul de finalizare este programat pentru primăvara anului 2026.
Proiectul, dezvoltat de Urbano Group, va cuprinde două clădiri cu o suprafață totală de aproximativ 15.500 mp de spații comerciale.
În prezent, pe șantier se finalizează lucrările la rețelele exterioare, se execută închiderile perimetrale ale imobilelor și se finalizează instalarea sistemelor HVAC și a rețelelor electrice. De asemenea, au început finisajele interioare, precum și ridicarea structurilor pentru zona de Food Drive-Thru Hub. La exterior, se lucrează la platformele pentru străzi, aleile pietonale, pistele de biciclete și parcări. Proiectul prevede dezvoltarea a peste 2,2 kilometri de străzi noi, pentru o infrastructură urbană optimă.
În următoarele trei luni, Urbano Group estimează finalizarea lucrărilor la fațade, punerea în operă a finisajelor interioare și amenajările exterioare, inclusiv zonele verzi.
„Obiectivul nostru este să oferim comunității un proiect complet, cu branduri relevante și funcțiuni moderne, o experiență plăcută, adaptată nevoilor familiilor din Zona Metropolitană Cluj - Vest. Și asta este doar prima etapă a proiectului nostru”, a declarat Horatiu Ilea, director în cadrul echipei de management a Urbano Group, potrivit agendaconstructiilor.ro.
Procesul de închiriere a spațiilor comerciale este în continuare în desfășurare, fiind deja confirmați supermarketul Lidl și magazine precum Sinsay, Deichmann, Benvenuti, Sportisimo, Ovalsport, Jysk și Tedi. Proiectul va include, de asemenea, centre de servicii precum Stay Fit Gym, Prime Beef Bacanie, Farmacia Alma, Xpress, Fressnapf, Spitalul Veterinar Transilvania și stații de încărcare pentru vehicule electrice, precum și un Drive-Thru Hub & Restaurante cu branduri internaționale: McDonald’s, Starbucks, Popeyes, Burger King și Mesopotamia. În total, Urbano Shopping & Living va cuprinde 32 de magazine în Galeria Comercială și două ancore majore: Hornbach și Selgros.
Administrarea completă a centrului comercial, coordonarea operațiunilor zilnice și implementarea strategiei de marketing vor fi asigurate de Nhood România.
Investiția Urbano Group va genera peste 500 de noi locuri de muncă la nivel metropolitan.











