BT, cel mai puternic brand românesc, cu un rating de elită AAA+

BT, cel mai puternic brand românesc, cu un rating de elită AAA+

Banca Transilvania este, și în acest an, cel mai puternic brand românesc, cu un rating de elită AAA+, conform topului Romania 50 2023, realizat de Brand Finance.

Cu o valoare a brandului în creștere cu 25% față de anul precedent, BT a ajuns la o valoare de 494 milioane de euro, ocupând poziția 4 în topul celor mai valoroase branduri românești. Totodată, pentru al doilea an consecutiv, BT se află în topul celor mai puternice 10 branduri bancare la nivel mondial.

Puterea relativă a brandurilor este calculată prin indexul BSI (Brand Strength Index) care reprezintă o analiză structurată, cantitativă bazată pe trei piloni:

  • Marketing Investment – investiția în brand pentru a crea loialitate față de brand și a crește cota de piață;
  • Stakeholder Equity – percepțiile dezvoltate în rândul clienților și a altor grupuri de stakeholderi;
  • Business Performance – performanța financiară a brandului.

Topul a fost realizat de Brand Finance, companie independentă globală de evaluare și strategie de brand, prin analiza datelor colectate de la cei peste 150.000 de respondenți din peste 38 de țări și peste 30 de sectoare.

Comenteaza