Bucureștenii, cei mai frecvenți vizitatori pe internet ai Băncii Transilvania. 1,7 milioane de vizite în 2018

Bucureștenii, cei mai frecvenți vizitatori pe internet ai Băncii Transilvania. 1,7 milioane de vizite în 2018
Bucureștenii, cei mai frecvenți vizitatori pe internet ai Băncii Transilvania. 1,7 milioane de vizite în 2018
Bucureștenii, cei mai frecvenți vizitatori pe internet ai Băncii Transilvania. 1,7 milioane de vizite în 2018

Platforma Întreb Banca Transilvania (BT) a avut anul trecut peste 1,26 milioane de vizitatori, care au făcut peste 1,7 milioane de vizite. Cel mai mare program de educație financiară online al băncii clujene înseamnă o sursă online de informare, cu răspunsuri la 1.000 de întrebări despre banking, servicii şi produse.

Siteul Întreb BT a fost accesat în fiecare zi, în 2018, de 3.500 de vizitatori. Cele mai căutate cinci subiecte au fost: diferența card de debit/credit, codul SWIFT, modalități de aflare a codului IBAN, biroul de credit și programul BT.

BT a adăugat 11 categorii de subiecte, ceea ce înseamnă 400 de întrebări noi, cu 60% mai multe față de 2017. În total, plaforma cuprinde 30 de categorii de informații. Cele mai multe vizite pe Întreb BT au fost făcute de persoane din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov. Primele patru poziții sunt similare clasamentului din 2017, iar Braşovul este nou intrat în top.

Vizitele pe site sunt făcute, în cea mai mare parte, de pe telefonul mobil (peste 60%), urmate de cele de pe calculator sau laptop (30%) și de pe tabletă (2,5%). În premieră, plaforma a fost folosită anul trecut pentru lansarea unui joc educativ cu premii, precum şi pentru informații mai puțin convenționale, cum sunt categoriile Ocazii cu ZâmBT sau Răspunsurile Moşului.

Platforma Întreb BT a fost lansată în 2014, este un proiect unic în comunicarea băncilor din România, iar de dezvoltarea sa se ocupă echipa grupului financiar BT.

 

Comenteaza