Întreb BT a avut în 2022 un număr record de vizitatori, peste 4 milioane

Întreb BT a avut în 2022 un număr record de vizitatori, peste 4 milioane
| Foto: Banca Transilvania

Platforma Întreb BT a fost vizitată anul trecut de peste 4 milioane de persoane, +11% față de 2021. Numărul de vizite a crescut cu aproape 30%.

Cel mai mare program de educație financiară online al Băncii Transilvania este conceput ca un motor de căutare datorită căruia informațiile despre toate produsele și serviciile băncii pot fi găsite ușor. Cu aproape 2.000 de întrebări şi răspunsuri despre banking, este un mediu de informare, educare și ghidare.

Întreb BT se bucură de notorietate foarte ridicată și de la un an la altul se consolidează ca brand awareness. Peste 60% dintre vizitatori au accesat site-ul intrând direct pe acesta, modalitate urmată de căutările specifice pe Google, care au dus spre Întreb BT.

Banca a remarcat schimbarea de interes în 2022 față de 2021 privind subiectele căutate pe persoanele care au intrat pe acest site, fiind preponderent despre soluțiile online oferite de BT: BT24 Mobile Bankinggestionare popririprogramare în agențiiobținerea online a extrasului de cont și transferuri bancare.

Ca și categorii de vârstă, interesul cel mai mare a fost din partea persoanelor cu vârste de 25 – 34 de ani, urmate de cei de 35 – 44 și 45 – 54 de ani. Această medie a scăzut comparativ cu 2021, iar categoria 25 – 34 de ani a devenit preponderentă.

Este în creștere, de asemenea, interesul pentru informații despre banking din partea românilor din străinătate. Site-ul este vizitat mai ales din Germania, Marea Britanie, Italia, Spania și Republica Moldova. Cel mai mult a crescut numărul de vizite din Olanda (35%), respectiv Austria și Italia, cu aproximativ 20%, în fiecare caz.

Întreb BT completează canalele de comunicare ale băncii în relația cu clienții – site-ul BT, cele 500 de sedii din 180 de localități, echipa Call Center, canalele social media și chatboții.

Comenteaza