Cum ne comportăm într-o bancă, în perioada crizei coronavirusului

Cum ne comportăm într-o bancă, în perioada crizei coronavirusului

Banca Comercială Română (BCR) a recomandat clienților să respecte cu strictețe, în această perioadă, regulile de igienă și de prevenire a răspândirii virusurilor.

Iată recomandările pe care le-au formulat reprezentanții BCR:

•        Aveți grijă de comunitatea din jurul vostru, dacă ați călătorit în țări sau zone afectate de coronavirus și evitați deplasările în spațiul public, inclusiv in agențiile bancare.

•        Respectați cu strictețe regulile de izolare și carantină recomandate de autoritățile publice, pe care BCR le sprijină activ ca protecție a întregii comunități.

•        Respectați regulile afișate la intrarea în unități, mai ales cu privire la numărul de persoane care pot fi deservite în același timp, precum și indicațiile personalului.

•        Păstrați o distanță sigură, de cel puțin 1,5 m, față de persoanele din unitatea bancară - clienți sau angajați.

•        Spălați-vă pe mâini ori de câte ori aveți ocazia, cel puțin 20 de secunde și utilizați cât mai des substanțe dezinfectante și imediat după utilizarea unor suprafețe sau obiecte de contact public -  hârtii, contracte, bancomate, clanțe, mânere, balustrade, bare de sprijin sau altele.

•        Dezinfectați periodic lucrurile personale pe care le folosiți în spațiul public: telefon mobil, cartea de identitate, carduri bancare sau de alt tip.

•        Evitați atingerea fețelor cu mâinile și contactul fizic direct cu alte persoane, prin gesturi cum ar fi: strângerea mâinilor, îmbrățisările, sărutul obrajilor sau al mâinilor.

•        Folosiți acum, mai mult decât oricând, serviciile digitale bancare.

•        Folosiți mijloacele moderne de plată contactless, în special în transportul public. O soluție a fost introdusă de BCR în alte 12 orașe: Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Sibiu, Oradea, Pitești, Ploiești, Buzău, Baia Mare, Râmnicu-Valcea, Resița și Sighișoara.

“Rețeaua noastră extinsă de automate bancare este monitorizată permanent, pentru a asigura alimentarea cu cash a bancomatelor, a automatelor de schimb valutar şi a maşinilor multifuncţionale ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, a menționat conducerea BCR.

Comenteaza