Mamele-antreprenor din Cluj se conectează în platformă

Mamele-antreprenor din Cluj se conectează în platformă

Un business hub & accelerator adună acum într-un singur loc afacerile femeilor:  platformă online este un site de site-uri care permite creșterea vizibilității fiecărei aceste mici afaceri locale.

"Când a început pandemia, am vrut să îmi închid afacerea, un mic studio care oferea cursuri de teatru și de dicție copiilor și adulților. După ce mi-am listat afacerea pe platformă și am început să capăt vizibilitate și sfaturi din partea specialiștilor din comunitate, am decis să continui afacerea. Pot să spun că sunt mult mai încrezătoare știind că am alături o echipă de experți”, a declarat Oana Pocan, fondatoarea Studio Impro Cluj.

Mamele antreprenor sunt un fenomen apărut recent în România. Principalele lor avantaje în pandemie au fost că erau obișnuite cu lucrul de acasă și familiarizate cu comunicarea online. Majoritatea afacerilor însă reclamau costul ridicat al dezvoltării unui website de calitate și investiția financiară mare necesară pentru a deveni vizibil în marea masă de oportunități pe care o oferă internetul.

Există 500.000 de afaceri active în România conduse de femei, majoritatea  microîntreprinderi (cabinete, saloane de înfrumusețare, magazine, centre educaționale, terapii, ateliere de producție), prezența lor online fiind de multe ori redusă la o pagină de Facebook sau un website cu buget redus, picături ce se pierd într-un ocean de oferte. “Dacă dorești să cumperi ceva de la o mamă-antreprenor, singura șansă să o găsești sunt grupurile de Facebook pentru mămici, cercuri închise, unde recomandările sunt total subiective”, observă acestea.

Mamprenoare este o platformă construită special pe nevoile acestei categorii speciale de mici antreprenori și adună într-un singur loc afacerile femeilor: o platformă online care este ca un site de site-uri și care permite creșterea vizibilității fiecărei mici afaceri locale. În 1 martie s-a lansat varianta îmbunătățită a platformei Mamprenoare.eu, cu funcționalități premium, pentru a oferi și mai multă vizibiitate atât afacerii, cât și mamprenoarei care a creat-o.

“Un website, hostingul, prezența în social media, e-mail marketingul, campaniile pay-per-click și de marketing automatizat pot însuma costuri de 1.000 euro/lună. Acest buget exclude partea de realizare a identității vizuale și nu putem vorbi și de o strategie de marketing pe termen lung. Noua platformă reduce acest buget cu până 95%”, spune Daniela Șuhanea, senior marketing consultant la Franc Agency.

“Principiul este simplu: ne promovăm împreună și astfel eficientizăm costurile și creștem performanța promovării în online. Plaforma permite realizarea unui profil de companie standardizat asemănător cu un landing page, a unui cont de specialist care este ca un CV online pentru un freelancer sau expert și promovarea evenimentelor sau a produselor proprii în marketplace. Se face legătura între antreprenor și afacere, aspect care ajută mult la credibilitate atunci când discutăm de afaceri pornite din pasiune.

Dacă adunăm la un loc toate micile afaceri locale ale femeilor, care sunt răspândite online și care se luptă pentru vizibilitate și le oferim posibilitatea să aibă o imagine coerentă și posibilitatea să fie găsite ușor după localitate sau domeniu, fiecare dintre noi poate crește mult mai repede decât separat. Și dacă putem face asta reducând costurile de promovare cu peste 95% și timpul investit în această activitate, atunci resursele salvate astfel pot fi îndreptate înspre dezvoltarea afacerii și spre familie”, a explicat Alina Bota, fondator al Mamprenoare.

În platformă sunt acceptate doar afacerile verificate de administratorii platformei. Astfel, nu sunt acceptate în platformă afacerile care nu funcționează legal sau afacerile de tip MLM. Mamprenoare este un business hub pentru a conecta clientele din toată țara pentru a face parteneriate și a se susține reciproc. Comunitatea a crescut exponențial în mai multe orașe din țară, printre care Cluj.

Comenteaza