Reclamele unor companii aeriene au fost retrase. „Corporate greenwashing” nu e privit cu ochi de experții în publicitate

Reclamele unor companii aeriene au fost retrase. „Corporate greenwashing” nu e privit cu ochi de experții în publicitate
| Foto: getty.com

Autoritatea pentru Standardele de Publicitate afirmă că anumite reclame ale unor operatori aerieni nu au arătat impactul pe care le au aceste companii.

Reclame ale companiilor aeriene au fost interzise pentru că au indus în eroare consumatorii cu privire la impactul asupra mediului, scrie miercuri BBC, citat de Mediafax.

utoritatea pentru Standardele de Publicitate Autoritatea pentru Standardele de Publicitate (ASP) a declarat că reclamele nu au arătat impactul pe care îl au companiile aeriene asupra schimbărilor climatice.

Spre exemplu, în reclama companiei Air France se precizează că „se angajează să protejeze mediul înconjurător”, iar compania Lufthansa îi îndemna pe pasageri să „zboare mai durabil”. În reclama Etihad au fost folosite cuvintele „promovarea mediului”.

Lufthansa şi Etihad au retras reclamele după raportul ASP.

ASP a declarat că Air France nu a oferit un „răspuns substanţial” la investigaţiile sale.

Autoritatea a mai precizat că, prin afirmaţia Air France că le permite oamenilor să „călătorească mai bine şi în mod durabil”, clienţii vor crede că această companie aeriană oferă o modalitate durabilă şi ecologică de a călători cu avionul, ceea ce nu este adevărat.

Autoritatea pentru Standardele de Publicitate examinează reclamele companiilor pe care le suspectează de exagerarea caracterului lor ecologic, cunoscută sub numele de „corporate greenwashing”.

Comenteaza