Românii, mari amatori de second hand. Vezi ce preferă să cumpere la mâna a doua
Produsele second hand au devenit o alternativă pentru cei care vor să ofere o a doua șansă unui lucru, iar românii aleg să cumpere la mâna a doua tot felul de obiecte.
Un studiu arată că românii au fost mai deschişi pentru a cumpăra de pe internet produse second-hand, dintre care haine de firmă, gadget-uri, mobilier de grădină şi electrocasnice.
Pe baza creşterii inflaţiei în ultimul an, conform studiului, românii au ales tot mai des să achiziţioneze articolelor de îmbrăcaminte preloved (n.r. la mâna a doua) accesibile, sau haine de tip vintage, inclusiv branduri de lux, arată un raport realizat de platforma, citat de Mediafax.
Potrivit studiului, comerţul de produse second hand, în cadrul platformei, a permis reducerea emisiilor de carbon cu 1,7 milioane de tone şi, în acelaşi timp, economisirea a 18 milioane de metri cubi de apă şi a 209.000 de tone de materiale textile.
Produsele de lux, bune și la mâna a doua
Prin achiziţionarea hainelor preloved de lux, consumatorii conştientizează efectul pozitiv pe care îl au asupra mediului şi rolul activ în reducerea fenomenului fast – fashion.
Utilizatorii preferă produsele din cadrul categoriei modă & frumuseţe ale brandurilor de lux, urmând produsele pentru casă şi gradină, electronice şi electrocasnice.
Toamna aceasta, românii s-au implicat în activităţi de casă şi au ales să cumpere bunuri pentru grădini, precum grătarul, mobilier de exterior, accesorii pentru grătar şi alte articole care le asigură confortul şi divertismentul în timpul activităţilor în aer liber.
De asemenea, odată cu inovaţiile în domeniul electronicelor si electrocasnicelor, utilizatorii platformei sunt interesanţi de gadgeturi performante, dispozitive inteligente ce le pot aduce un plus de confort şi eficienţă în viaţa de zi cu zi.