Topul constructorilor de autostrăzi: Cine conduce clasamentul. Cele mai semnificative evoluții, pe șantiere din Transilvania

Topul constructorilor de autostrăzi: Cine conduce clasamentul. Cele mai semnificative evoluții, pe șantiere din Transilvania
| Foto: Constructii Erbasu - Facebook

Cele mai semnificative evoluții la proiectele de autostrăzi din luna octombrie au fost înregistrate pe șantiere din Transilvania, potrivit datelor actualizate de CESTRIN pe harta interactivă a infrastructurii rutiere.

Primele locuri în clasament sunt ocupate de Makyol, Erbașu și Nurol, potrivit economica.net. 

Constructorul turc Makyol se află pe primul loc, cu un salt de aproape 11 puncte procentuale pe lotul 3 al Autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș, ajuns acum la un grad de execuție de circa 25%.

Pe a doua poziție se situează antreprenorul român Construcții Erbașu, care a înregistrat un progres de peste 5 puncte procentuale pe sectorul Suplacu de Barcău – Chiribiș din Autostrada A3 Transilvania, lucrările ajungând la 44%.

Podiumul este completat de un alt constructor turc, Nurol, cu un avans de 4,62 puncte procentuale pe lotul Tg Mureș – Miercurea Nirajului din Autostrada Unirii A8.

Imediat după podium urmează asocierea Pizzarotti – Retter, care a raportat un progres de aproape 4 puncte procentuale pe lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului A0, ajuns la o execuție de peste 30%.

UMB ocupă următoarea poziție în top, cu un avans de 3,26 puncte procentuale pe lotul 4 Nord al A0, unde lucrările au ajuns la aproape 90%.

Makyol revine în clasament cu un progres de 3,18 puncte procentuale pe lotul 2 al Autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș.

UMB apare din nou în top după un plus de 2 puncte procentuale pe sectorul lipsă Margina – Holdea din Autostrada A1 Lugoj – Deva, aflat la un grad de execuție de 44%. Compania mai raportează și un avans de 1,9 puncte procentuale pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului al A3.

Clasamentul continuă cu Makyol, care a adunat un progres de 1,68 puncte procentuale pe lotul 3 al A13 Sibiu – Făgăraș.

Pe A1 Sibiu – Pitești, constructorul italian WeBuild a avansat cu 1,37 puncte procentuale pe secțiunea 3 Cornetu – Tigveni, în timp ce Porr Construct a raportat un progres de 1,2 puncte procentuale pe secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș, ajunsă la peste 80% execuție.

UMB revine încă o dată în top, cu un plus de 1 punct procentual pe lotul Săucești – Trifești al A7 Bacău – Pașcani.

Pe celelalte proiecte monitorizate, evoluțiile au fost sub 1 punct procentual sau nu au fost actualizate în ultimele raportări.

Comenteaza