Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu aproape 40% și atinge valoarea de 955 de milioane de dolari
- Scris de Ziua de Cluj
- 20 Mar 2025, 12:30
- Economie
- Ascultă știrea

Valoarea de brand Banca Transilvania a crescut cu 39% și a atins valoarea de 955 de milioane de dolari, conform raportului Brand Finance Banking 500 2025.
Clasat ca brand de elită la nivel internațional, prin rating-ul AAA+, brandul BT ocupă poziția 225 în clasament, înregistrând un avans de 27 de locuri față de topul publicat în 2024.
Conform algoritmului dezvoltat de Brand Finance, banca înregistrează inclusiv un scor al puterii de brand (Brand Strength Index - BSI) de 95,3/100, ceea ce înseamnă menținerea poziției sale în top 10 cele mai puternice branduri bancare în clasamentul global, pentru al patrulea an consecutiv.
Rating-urile foarte bune obținute de BT au la bază, conform evaluării, dimensiunile familiaritate, reputație și considerație din partea clienților, respectiv investițiile strategice, implicarea constantă în comunitățile din care banca face parte, focusul pe transformarea digitale și integrarea inteligenței artificiale în comunicarea cu clienții.