CJPC: Contracte vechi de mai mulţi ani, la Electrica, sursă de probleme. La E.On Gaz, facturile sunt ambigue

CJPC: Contracte vechi de mai mulţi ani, la Electrica, sursă de probleme. La E.On Gaz, facturile sunt ambigue
Mulţi dintre consumatorii de energie electrică din Cluj nu au contracte încheiate la zi. Aceasta este una dintre concluziile inspectorilor de la Protecţia Consumatorului, care au observat într-un control că multe dintre contracte sunt vechi "de şase-şapte ani", spune şeful Comisariatului udeţean pentru protecţia Consumatorului, Mircea Radu.
">

Controalele de la Protecţia Consumatorului au inclus verificări nu doar la Electrica, ci şi la E.On Gaz. "Au fost multe reclamaţii privind modul în care E.On Gaz a înţeles să opereze cu facturile", mai spune Radu.
Nu mai puţin de 24 de reclamaţii au fost înregistrate în ultima vreme la Electrica, în vreme ce numărul sesizărilor privind activitatea E.On Gaz depăşeşte 100 în acelaşi interval.


Principala sursă a problemelor sunt contractele şi respectiv facturile, mai arată Radu. "Modul de redactare a facturilor este ambiguu şi complet necitibil pentru marea majoritate a oamenilor", spune şeful CJPC. Facturile au un format nou, din luna iunie, "care are ca scop o mai bună înţelegere a sistemului de facturare pe bază de consum estimat şi citire trimestrială", arată Radu.

Electrica - 24 reclamaţii

E.On Gaz - 110 reclamaţii

CPL Concordia (gaz) - 5 reclamaţii

Compania de Apă "Someş" - 11 reclamaţii

(sursa: CJPC)

Etichete
Comenteaza