CJPC: Contracte vechi de mai mulţi ani, la Electrica, sursă de probleme. La E.On Gaz, facturile sunt ambigue
- Scris de Mihai Prodan
- 27 Iul 2011, 11:29
- Eveniment
- Ascultă știrea

Controalele de la Protecţia Consumatorului au inclus verificări nu doar la Electrica, ci şi la E.On Gaz. "Au fost multe reclamaţii privind modul în care E.On Gaz a înţeles să opereze cu facturile", mai spune Radu.
Nu mai puţin de 24 de reclamaţii au fost înregistrate în ultima vreme la Electrica, în vreme ce numărul sesizărilor privind activitatea E.On Gaz depăşeşte 100 în acelaşi interval.
Principala sursă a problemelor sunt contractele şi respectiv facturile, mai arată Radu. "Modul de redactare a facturilor este ambiguu şi complet necitibil pentru marea majoritate a oamenilor", spune şeful CJPC. Facturile au un format nou, din luna iunie, "care are ca scop o mai bună înţelegere a sistemului de facturare pe bază de consum estimat şi citire trimestrială", arată Radu.
Electrica - 24 reclamaţii
E.On Gaz - 110 reclamaţii
CPL Concordia (gaz) - 5 reclamaţii
Compania de Apă "Someş" - 11 reclamaţii
(sursa: CJPC)