Contractul din PNRR pentru modernizarea liniei Cluj-Napoca – Oradea se judecă la Curtea de Apel București

Contractul din PNRR pentru modernizarea liniei Cluj-Napoca – Oradea se judecă la Curtea de Apel București

Contractele din PNRR pentru modernizarea Magistralelor CFR M 100 Caransebeș – Timișoara – Arad și M 300 Cluj – Oradea au ajuns și pe masa judecătorilor de la Curtea de Apel București care au stabilit termene pe 15 februarie și 16 februarie. Sunt contestații pe care le-au depus atât italienii de la Astaldi, cât și CFR Infrastructură, care vrea întoarcerea deciziilor CNSC.

Astfel, Astaldi, în calitate de lider în Asocierea WeBuild – Salcef Spa a depus contestație la CAB pe 31 ianuarie împotriva asocierii Arcada – Alsom (RailWays) care a semnat în 21 decembrie 2022 contractul pentru lotul 2 al Magistralei M 300 Cluj – Oradea. Constructorul Arcada din Galați este lider de asociere pentru lotul 2 Aghireș – Poieni (37 km). Astaldi a cerut pe 31 ianuarie recuzarea a trei judecători din complet, solicitare pe care CAB a respins-o.

„Încheiere. Soluția pe scurt: Respinge cererea de recuzare a d-nei judecător Ionela Tudor, ca neîntemeiată. Respinge cererile de recuzare a d-nelor judecător Magdalena Ţocu şi Liliana Alexe, ca rămase fără obiect. Fără cale de atac. Pronunţată la data de 31.01.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei. Document: Încheiere – recuzare. 31.01.2023”, arată soluția instanței. Următorul termen pe care l-a stabilit instanța este 15 februarie. MAI MULTE AICI!

Comenteaza