Video Foto Filmare aeriană spectaculoasă, pe Autostrada Transilvania

Filmare aeriană spectaculoasă, pe Autostrada Transilvania
| Foto: Facebook/ Asociaţia Pro Infrastructura
Filmare aeriană spectaculoasă cu ridicarea grinzii metalice la un pod de pe Autostrada Transilvania
Filmare aeriană spectaculoasă cu ridicarea grinzii metalice la un pod de pe Autostrada Transilvania
Filmare aeriană spectaculoasă cu ridicarea grinzii metalice la un pod de pe Autostrada Transilvania
Filmare aeriană spectaculoasă cu ridicarea grinzii metalice la un pod de pe Autostrada Transilvania
Filmare aeriană spectaculoasă cu ridicarea grinzii metalice la un pod de pe Autostrada Transilvania
Filmare aeriană spectaculoasă cu ridicarea grinzii metalice la un pod de pe Autostrada Transilvania
Filmare aeriană spectaculoasă cu ridicarea grinzii metalice la un pod de pe Autostrada Transilvania
Filmare aeriană spectaculoasă cu ridicarea grinzii metalice la un pod de pe Autostrada Transilvania

Clip impresionant cu ridicarea unei grinzi metalice la podul de la Bogata, chiar pe deschiderea peste Râul Mureș, parte din lotul Iernut-Chețani al Autostrăzii A3.

"Cadrele aeriene spectaculoase surprind cum macaraua Liebherr LR 1600/2, supranumită de noi "monstrul de la Gilău", se balansează sub greutatea grinzii de 152 de tone (lungă de 40 de metri), în timp ce se deplasează pe șenile până în poziția potrivită pentru coborârea secțiunii la nivelul tablierului. Sarcina a stat în cârlig până a fost sudată de restul suprastructurii podului.

Ieri a fost instalat și segmentul de tablier vecin. În plus, antreprenorul a început sudarea la sol a restului grinzilor metalice aferente celuilalt capăt al impresionantei structuri de la Bogata. După asamblarea la sol, și acestea vor fi puse pe poziții prin procedee similare", transmit reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructura (API).

Mobilizare exemplară pe lotul 3, între Iernut şi Cheţani

"Rareori vedem un progres foarte bun pe șantierele de autostrăzi din România. Am ajuns atât de rău încât ne surprinde normalitatea. Este cazul lotului Iernut-Chețani executat de asocierea Astaldi-Max Boegl. Stadiul fizic se apropie de 70%, iar avansul din ultimele 54 de zile este semnificativ. D

Din păcate, în ciuda mobilizării exemplare, tronsonul de 17,9 km are șanse minime să fie deschis circulației în decembrie 2019. Punctele critice de la Bogata (pod care traversează Mureșul de două ori) și Iernut (nod rutier ce include pasajul peste autostradă și calea ferată) sunt greu de finalizat în timp util. Realist vorbind, inaugurarea noii secțiuni din A3 va fi în primăvara anului viitor", transmit reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructura (API).

Autostrada Câmpia Turzii – Târgu-Mureş este împărţită în patru loturi: Lotul 1, între Ungheni şi Ogra, având o lungime de 10,1 kilometri, Lotul 2, pe porţiunea cuprinsă între Ogra şi Iernut, având o lungime de 3,6 kilometri, Lotul 3, între Iernut şi Cheţani, cu o lungime de 17,9 kilometri, iar Lotul 4 Câmpia Turzii – Cheţani are o lungime de 15,6 kilometri.

Două din cele patru tronsoane ale autostrăzii Ungheni – Câmpia Turzii, situate între Ungheni şi Iernut, cu o lungime totală de circa 14 kilometri, au fost date în folosinţă în luna decembrie 2018. Finanţarea lucrărilor este asigurată în proporţie de 75% prin Programul Operaţional Infrastructura Mare şi restul de 25%, de la bugetul de stat, iar finalizarea lucrărilor este prevăzută pentru sfârşitul acestui an.

Comenteaza