Un turist cere despăgubiri, după ce a fost ținut opt ore și jumătate pe Aeroportul Cluj

Un turist cere despăgubiri, după ce a fost ținut opt ore și jumătate pe Aeroportul Cluj
| Foto: facebook.com/airportcluj.ro

Turistul își cumpărase o vacanță în Egipt, dar cursa charter cu care trebuia să zboare de la Cluj la Hurghada a întârziat peste opt ore.

"Am luat un pachet de vacanță cu zborul charter operat de compania HiSky, care ar fi trebuit să decoleze de pe Aeroport Cluj la ora 6.00 din 23.04.2022 către Hurghada (Egipt), dar a fost amânat la ora 14:30 din 23.04.2022", a relatat bărbatul. 

"Totul a decurs într-un mod haotic, fără informații precise", a acuzat turistul.

Acesta poate cere despăgubiri în baza Regulamentului european 261/2004 care stabilește normele comune privind compensarea și asistența pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare și a anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor.

loading...
Comenteaza