Foto Jennifer Lopez face furori cu pantofii creaţi de un brand românesc din Transilvania

Jennifer Lopez face furori cu pantofii creaţi de un brand românesc din Transilvania
Jennifer Lopez face furori cu pantofii creaţi de un brand românesc din Transilvania
Jennifer Lopez face furori cu pantofii creaţi de un brand românesc din Transilvania
Jennifer Lopez face furori cu pantofii creaţi de un brand românesc din Transilvania

Puțină lume știe că Jennifer Lopez se încalță la propriu în ultima vreme cu pantofi produși în România și patentați de către o firmă din Sibiu.

O pereche de pantofi creaţi de un brand românesc au atras atenţia unei publicaţii de peste Ocean - considerată principalul reper de stil pentru femeile sofisticate. Încălţările au fost remarcate în ţinutele vestimentare cu care Jennifer Lopez îşi promovează ultimul film, „Marry me” care va fi lansat în 11 februarie. 

Celebra publicație ”Harpers Bazaar” a avut numai cuvinte de laudă, legat de pantofii purtați de starul care actualmente promovează în New York, ultimul film în care deține un rol principal.

„Actriţa arăta elegantă într-o haină cu curea neagră, peste un top cu guler gri pătat. Dar pantofii ei au furat spectacolul: o pereche de pantofi negri ascuţiţi cu bretele cu cataramă încrucişată şi o caracteristică proeminentă peek-a-boo care arăta o pedichiură nudă”, au menţionat cei de la Harper's Bazaar, citaţi adevarul.ro.

Hardot este un brand sibian sută la sută. Pantofii creați de două sibience nu sunt extravaganți prin culoare, dar sunt eleganți prin design. Dana Iuga a studiat designul vestimentar, iar pantofii au fost dintotdeauna elementul care i-a plăcut cel mai mult. S-a asociat cu prietena ei, Alina Popa, care se ocupă de managementul firmei.

"HARDOT este un brand românesc de pantofi de lux, născut din pasiunea pentru pantofi a designerului Dana Iuga şi din iniţiativa de afaceri a partenerului său Alina Popa. Prin crearea brandului Hardot ne-am dorit să încălcăm regulile din industria încălţămintei şi să facem femeia remarcabilă”, sună descrierea pe care compania românească şi-o face pe propriul site despre încălţările sale cu tocuri de 12 centimetri care au furat atenţia vedetelor internaţionale.

Comenteaza