RADP: Persoanele care și-au făcut abonament Bazinul Olimpic Grigorescu pot solicita returnarea sumei
- Scris de Ziua de Cluj
- 24 Iun 2022, 11:04
- Mica Publicitate / Anunțuri
- Ascultă știrea
DISTRIBUIE
Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca anunță că, având în vedere prelungirea perioadei de închidere a Bazinului Olimpic Grigorescu, persoanele care au achiziționat abonamente au posibilitatea de a solicita rambursarea sumei achitate.
Având în vedere prelungirea perioadei de închidere a Bazinului Olimpic Grigorescu, aducem la cunoștința persoanelor care au achiziționat abonamente că au posibilitatea să solicite rambursarea sumei achitate.
Pentru aceasta, persoanele interesate trebuie să trimită o cerere pe e-mail la adresa office@radpcj.ro, cererea urmând a fi însoțită de următoarele documente:
- Copie abonament (față – verso);
- Bon fiscal (dacă mai sunteți în posesia acestuia);
- Copie după cartea de identitate a posesorului abonamentului;
- Extras de cont bancar al titularului abonamentului pentru efectuarea viramentului.
DISTRIBUIE
Comenteaza