Imobiliare 2023. Vânzător versus cumpărător

Imobiliare 2023. Vânzător versus cumpărător

Fiecare companie imobiliară caută să capteze lead-uri, să aibă mai mulți clienți, să vândă mai mult. Dar pentru a face acest lucru trebuie să aibă un plan de marketing solid. Nu este vorba doar de a căuta clienți peste tot sau de a atrage atenția tuturor. Trebuie să parieze pe o strategie adecvată, concentrată pe publicul țintă pe care vrea să-l atragă. Pentru asta este important să cunoască nevoile țintei sale și să genereze soluții, care să îl transforme în cea mai bună opțiune.

Înainte de a crea o strategie de vânzări, trebuie să știe ce caută o persoană atunci când cumpără o casă. O strategie pentru apartamente de vânzare Florești în Cluj este diferită de o strategie pentru apartamente de vânzare în Brașov ori Constanța, spre exemplu. Zona geografică determină caracteristici diferite pentru strategia de vânzare. Aceste informații vor fi foarte valoroase pentru a crea o strategie de marketing, care să aibă mai mult sens și să fie mai bine concentrată pe atingerea obiectivelor.

Care sunt caracteristicile, pe care oamenii le au în vedere, atunci când cumpără o casă?

Atunci când o persoană decide să cumpere o proprietate, ține cont de o serie de nevoi pe care dorește să le satisfacă. Pe de altă parte, ia în considerare aspectele estetice ale locului care îi va fi în curând locuință. Iată care sunt aspectele care se iau în considerare, în general:

Locația. Acesta este unul dintre cei mai importanți factori, deoarece oamenii caută să achiziționeze locuințe care au o locație bună, astfel încât să nu parcurgă distanțe lungi în rutina lor, să evite traficul, să reducă timpul de călătorie, să se deplaseze cu ușurință în diferite locuri de interes și să aibă acces ușor la diferite servicii.

Securitate. În prezent, se dorește o mai mare siguranță, prin urmare, zonele și caracteristicile locuinței vor fi de mare valoare pentru a îndeplini această cerință. Acele proprietăți, care se află în locuri mai sigure și au camere de supraveghere, vor câștiga mai multă atenție din partea cumpărătorilor.

Prețul. Pentru majoritatea, acesta este un alt punct relevant. Clienții au un buget pentru a cumpăra o locuință, cu atât mai mult atunci când este prima lor achiziție. Astfel că, le va fi greu să se desprindă de ea, vor căuta o locuință care se potrivește cel mai bine posibilităților lor. De asemenea, prețul poate speria mai ușor cumpărătorii, motiv pentru care este important să se stabilească o cifră în mod inteligent și strategic.

Suprafața imobilului. Aici intervin diferite elemente, dimensiunea pe care o caută un interesat va corespunde situației cu care se confruntă. Adică cu numărul de persoane care vor ocupa locuința sau activitățile pe care doresc să le desfășoare de acasă. Trebuie să se știe dacă proprietatea este pentru o singură persoană, un cuplu, o familie care așteaptă noi membri sau alte situații. Proporțiile trebuie să răspundă nevoilor clientului. Facilitățile pot deveni o atracție importantă pentru cumpărători, dar este necesar să se cunoască ce caută. Să li se ofere proprietăți potrivite, astfel încât să se aibă în vedere care este mai potrivit: imobilul cu spațiu de birou acasă sau cel cu sală de sport?

Lumina. Oamenii sunt din ce în ce mai conștienți și caută să reducă consumul de energie electrică pentru a economisi energie. Se caută imobile care beneficiază de lumină naturală. Orientarea proprietății va avea o mare relevanță pentru oameni, precum și terasele, ferestrele și înălțimea pe care o au. Cele care au iluminare adecvată oferă confort, făcându-le mai atractive, în comparație cu cele care nu sunt favorizate de lumina naturală.

Aspectul. O casă care are un design bun captează atenția clienților mai repede și îi crește șansele de vânzare.

Înainte de a cumpăra o locuință, oamenii trec printr-un ciclu complex de cumpărare, luând în considerare diferite opțiuni și căutându-le pe cele care se potrivesc cel mai bine atât nevoilor lor, cât și bugetului lor. Prin urmare, trebuie să se acorde o atenție sporită profilului cumpărătorilor pentru a le oferi alternative care au șanse mai mari de a fi alese. Înainte de a oferi cumpărătorilor o locuință, o agenție imobiliară trebuie să țină cont de aceste caracteristici și să se adapteaze la ele.

Când sunt multe posibilități este important să existe criterii bine stabilite pentru a găsi o opțiune care să se adapteze gusturilor și nevoilor fiecărei persoane. La fel de important este faptul că cei interesați de achiziționarea de locuință trebuie să evite să acorde credit unor persoane pe care nu le cunosc, să verifice identitatea agenților și a companiilor imobiliare și să acorde prioritate căutării de opțiuni imobiliare de încredere sau celor cu site-uri și aplicații de încredere.

Comenteaza