P Importanța strategiei de servicii media pentru business-ul tău

Importanța strategiei de servicii media pentru business-ul tău

Selectarea corectă a operatorilor de servicii media pentru o campanie de promovare este crucială pentru succesul oricărui business. Mai ales atunci când vorbim despre afacerile aflate la început de drum, un media plan bun creează combinația perfectă de canale media pentru a atinge obiectivele campaniei.

În cazul micilor antreprenori, adesea planul de comunicare eșuează pentru că aceștia încearcă să se promoveze singuri și nu dispun de instrumentele necesare, de experiența în domeniu, contacte la furnizori și, mai ales, de timp special dedicat campaniilor de publicitate. În această situației, o strategie bine pusă la punct de către un media planner din cadrul unei agenții media este extrem de importantă. Un specialist în domeniu va ști ce platforme de promovare să prioritizeze, care are cel mai bun ROI (return on investment), ce mix media ar putea atrage publicul necesar pentru a duce la creșterea vânzărilor și așa mai departe. Pentru a putea beneficia de toate aceste informații și analize și, mai ales, pentru a avea acces la operatorii media adecvați, poți folosi Mediabuy.ro, prima platformă de servicii media integrate din România.

Aspectele fundamentale ale unei campanii de servicii media reușită înseamnă mai mult decât să aplici filtre cu date demografice și să ai un anumit număr de reclame plasate în mediul online, la radio, la TV și în print. Dar cum poți avea o strategie de promovare bună?

Începe cu câteva întrebări esențiale

Doar o echipă cu experiență va fi ști cum să-ți întoarcă investiția. Orice media planner din echipa Mediabuy.ro te poate ajuta să răspunzi la întrebările care îți configurează campania de servicii media, cu scopul de a-ți crește business-ul.

Cele mai importante 3 întrebări la care trebuie să răspunzi sunt următoarele:

Care este scopul campaniei  - creșterea vânzărilor sau vizibilitatea?

Care este publicul la care nu ai reușit să ajungi încă și ai nevoie să te cunoască?

Care este bugetul potrivit pe care îl poți susține pentru a-ți atinge obiectivele?

Fără un expert în media planning care să facă cercetare de piață și să-ți monitorizeze campania de promovare, nu vei reuși să afli dacă aceasta a funcționat și dacă și-a atins obiectivele. Pentru a beneficia de aceste servicii, trebuie doar să completezi formularul de pe platforma online de servicii media integrate.

Definește-ți audiența

Din nou vei avea nevoie de ajutorul unui expert în media planning. Cercetarea este al doilea pas important pentru definirea strategiei de comunicare. Și în acest caz există câteva întrebări cheie la care trebuie să răspunzi:

Ce zonă geografică te avantajează?

Cât de ușor accesibile sunt serviciile sau produsele tale?

Oamenii trebuie să conducă până la sediul tău sau cât de departe este acesta?

Ce caracteristici comune au clienții tăi?

Care este vârsta și care sunt interesele comune ale publicului țintă?

Dacă vei lucra cu o platformă online de servicii media integrate vei avea acces nu doar la operatorii media, ci și la consultanță din partea echipei de experți care te vor ajuta să-ți definești corect publicul țintă.

Creează mix-ul de media care te avantajează

Ca să poți avea o rată bună de întoarcere a investiției trebuie să te adresezi, cu prioritate, unui segment de public mai mic, dar calificat. Acesta, în timp, îți va aduce mai multe vânzări decât un segment mai mare de public care nu este suficient interesat de oferta ta. În funcție de acest aspect, trebuie să ai în campanie mix-ul de canale media care atrag publicul tău. Folosind serviciile oferite de Mediabuy.ro, campania ta va bifa toate punctele cheie pentru a-și atinge obiectivele.

 

Comenteaza