Primăria Chinteni a rămas fără personal cu atribuții în urbanism. Primeşte ajutor de la CJ Cluj / Anunţul primăriţei
- Scris de Ziua de Cluj
- 18 Sep 2024, 08:40
- Administraţie
- Ascultă știrea
Un reprezentant al CJ Cluj din cadrul Direcției de Urbanism și Amenajarea Teritoriului se va deplasa miercuri, 18 septembrie, la sediul Primăriei Chinteni pentru a elibera documentele specifice în domeniul urbanismului până când va fi scos la concurs postul de la Chinteni.
"În atenția locuitorilor comunei Chinteni,
După cum ați putut constata, începând cu luna august, instituția noastră a rămas fără personal cu atribuții în domeniul urbanismului, în contextul în care colega noastră, care ocupa acest post, se află în concediu prenatal.
După numeroase demersuri, peste 10 zile lucrătoare, vom putea scoate la concurs un alt post în cadrul Compartimentului de Urbanism și Amenajarea Teritoriului.
Până atunci însă, pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, pe baza unui protocol de colaborare încheiat cu Consiliul Județean Cluj, un reprezentant al acestei instituții din cadrul Direcției de Urbanism și Amenajarea Teritoriului se va deplasa la sediul Primăriei Chinteni pentru a elibera documentele specifice acestui domeniu.
În acest context, toți aceia dintre dumneavoastră care au depus documentații în vederea efectuării recepțiilor la terminarea lucrărilor, sunt rugați să se prezinte în 18 septembrie 2024 la Primăria Chinteni", a anunţat primarul comunei, Lucia Magdalena Suciu.