Site-ul proiectului european "La pas prin oraşul comoară" costă peste 35.000 de lei. "E prea ieftin" spun contestatarii

Site-ul proiectului european
Site-ul care va promova oraşul Cluj-Napoca în cadrul unui proiect pe bani europeni, "La pas prin oraşul comoară", ar urma să coste peste 35.000 de lei. Licitaţia a fost contestată însă chiar în ultima zi de depunere a contestaţiilor.


">

În ultima zi de contestare, ieri la sfârşitul zilei, licitaţia a fost contestată, după ce unul dintre ofertanţi, Loading Media SRL, a arătat că preţul înaintat de firma câştigătoare este prea mic. "Conform procedurilor de achiziţii publice am cerut firmei, înainte de atribuire, să justifice şi să susţină ofertele, astfel încât suntem convinşi că această contestaţie se înscrie în seria celor făcute de dragul de a încurca bunul mers al lucrurilor şi va fi respinsă de CNSC", a declarat primarul Sorin Apostu.

Licitaţia urmăreşte realizarea designului, proiectării şi construcţiei platformei de bază, apoi dezvoltarea unui site cu hărţi interactive şi imagini tridimensionale. "Primăria a optat pentru varianta realizării unui portal web deoarece este mijlocul cel mai uzitat de accesare a informaţiilor, inclusiv a celor de interes turistic. Va fi un site interactiv, cu imagini, hărţi şi trasee turistice, care va conţine descrierea tuturor categoriilor de produse turistice promovate în limbile română, engleză, germană, maghiară, italiană, franceză", explică reprezentanţii instituţiei. Site-ul ar urma să fie realizat în trei luni de la data semnării contractului.

La licitaţie au participat patru firme - Holisun SRL cu 35.200 de lei, Smile Media SRL cu 43.140 de lei, Loading Media cu 42.896 lei şi ITC SA cu 48.900 de lei.

Proiectul „La pas prin oraşul comoară" prevede alte două activităţi importante prin care Primăria urmăreşte creşterea gradului de atractivitate al municipiului Cluj-Napoca prin promovarea produselor sale turistice specifice, pentru care au fost organizate deja licitaţii care se află în evaluare. Este vorba despre promovarea prin campanii publicitare a patru categorii de produse turistice - ansamblul urban „Centrul istoric al municipiului Cluj-Napoca", muzeele din Cluj-Napoca, Grădina Botanică „Alexandru Borza" şi respectiv secţia în aer liber a Muzeului Etnografic, Parcul Naţional „Romulus Vuia" . La licitaţie a participat o singură firmă, Qual Media Group, cu o ofertă de 144.743 de lei.

O a treia licitaţie a fost organizată pentru contractarea unor servicii privind îmbunătăţirea imaginii oraşului Cluj-Napoca în calitate de destinaţie turistică, prin materiale de promovare. La licitaţie au fost depuse patru oferte, din partea Qual Media cu 275.000 de lei, Espada Media cu 371.228 lei, AMM Design - Godmother cu 417.365 de lei şi Tact SRL, cu 373.844 lei.

Comenteaza