Video Foto Vrei să lucrezi la metroul din Cluj-Napoca? Constructorul face angajări la un târg de cariere

Vrei să lucrezi la metroul din Cluj-Napoca? Constructorul face angajări la un târg de cariere
captura video - Facebook Targul de Cariere
Constructorul metroului din Cluj-Napoca face angajări la un târg de cariere
Constructorul metroului din Cluj-Napoca face angajări la un târg de cariere
Constructorul metroului din Cluj-Napoca face angajări la un târg de cariere

Compania de construcții care a câștigat contractele pentru Metroul de Cluj și secțiunea nordică a Metroului de Otopeni, va participa la un târg de cariere din Cluj Napoca din perioada 21 - 22 noiembrie.

Turcii de la Gülermak, care vor face metroul din Cluj-Napoca, au demarat campania de recrutare. „Gülermak își caută colegi noi! Ne întâlnim la Târgul de Cariere | CLUJ pentru a afla mai multe despre joburile din echipa noastră!”, transmite compania.

Anunțul constructorului legat de recrutări poate fi interpretat ca un semnal pozivitiv pentru evoluția mega-proiectului de infrastructură din „Capitala Ardealului”. Mai mult, „Cârtițele” - TBM-urile (tunnel boring machine sau „cârtițele”) - care vor săpa tunelurile pentru metorul din Cluj au plecat din China și se îndreaptă spre Portul Constanța.

Nava care transportă ”cârtițele” ce vor fora tunelul metroului din Cluj se afla, miercuri, 13 noiembrie 2024, în apropiere de Singapore, fiind în drum spre Sri Lanka. Se estimează că vor ajunge în capitala Transilvaniei undeva la finalul lunii decembrie. Celebrele ”cârtițe”, denumite oficial TBM (Tunnel Boring Machines) au, fiecare, un diametru de 6,35 metri și un preț de aproximativ 15 milioane de dolari.

Pe 5 iunie 2024, primarul din Cluj-Napoca, Emil Boc, a anunțat startul lucrărilor la linia de metrou din Cluj. Pe 25 mai 2023 a fost semnat la sediul Primăriei Cluj – Napoca contractul pentru construirea Magistralei I de metrou din „Capitala Ardealului”. În valoare de două miliarde de euro, lucrările la această linie vor fi finalizate în 2031, potrivit estimărilor primarului Cluj – Napoca, Emil Boc.

Linia 1 va avea o lungime de 21 de kilometri și 19 stații. Primul tronson, totalizând puțin peste 9 kilometri, cu 9 stații și un depou suprateran, urma să fie finanțat prin intermediul Planului Național de Redresare și Reziliență al României (PNRR).

Pe 28 februarie 2023 a fost desemnat câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția de lucrări, respectiv asocierea Gulermak – Alstom Transport – Arcada Company.

Amintim că Edilul din Cluj-Napoca, Emil Boc, a semnat, la începutul lunii octombrie și contractul de supervizare a lucrărilor la metrou cu asocierea Systra – Metrans Engineering SRL. Este vorba de un contract de peste 40 de milioane de euro.

Comenteaza