Analiștii de servicii din call center-uri, printre cei mai căutați la Cluj. Pot câștiga peste 1.000 euro/lună

Analiștii de servicii din call center-uri, printre cei mai căutați la Cluj. Pot câștiga peste 1.000 euro/lună
| Foto: AllaSerebrina - Depositphotos.com

Un analist în servicii pentru clienţi care lucrează în call center are o remunerație lunară între 850 și 1.100 de euro pe lună.

Un angajat pe poziţia de analist în servicii pentru clienţi are un salariu care variază, în medie, între 850 şi 1.100 de euro net pe lună, după cum arată datele de la platforma de recrutare online BestJobs. Aceşti angajaţi fac legătura dintre companii şi clienţii lor. Ei lucrează cu clienţii pentru a le identifica nevoile, pentru a dezvolta soluţii şi pentru a se asigura că sunt mulţumiţi de rezultatul final.

Analiștii în servicii pentru clienţi din call center-uri, printre cei mai căutați la Cluj

Actualmente, 311 posturi vacante pentru poziţia de analist servicii clienţi sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 40.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în Bucureşti, Cluj și Târgu-Mureş.

Viitorul call center-ului va fi influenţat din ce în ce mai mult de inovaţiile tehnologice ce au scopul de a îmbunătăţi experienţele clienţilor, iar inteligenţa artificială va fi noua realitate. În prezent, un analist servicii clienţi bun identifică nevoile clienţilor, le asigură suport telefonic sau prin e-mail şi de asemenea promovează şi oferă informaţii cu privire la produsele şi serviciile companiei. Pentru acest rol, salariul se plasează în intervalul 850-1.100 de euro pe lună, în medie - Mihaela Dobre, sales manager, BestJobs, potrivit ZF.

Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: tichete de masă, beneficii flexibile, bonus anual (în funcţie de performanţe), masă de prânz asigurată, asigurare medicală, acces gratuit la sala de fitness.

Comenteaza