Foto Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România

Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România
Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România
Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România
Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România
Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România
Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România
Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România
Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România
Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România
Cum a devenit un cămin de nefamiliști din Cluj-Napoca primul hotel digitalizat din România

O companie de construcţii din Cluj-Napoca a transformat un cămin de nefamiliști de pe strada Dâmboviţei din Cluj-Napoca într-o unitate de cazare în care accesul se poate face prin scanarea unui cod QR, fără a interacționa cu recepționerii. 

Compania de construcții Campeador, deținută de familia Larionesi, intră în topul companiilor inovatoare din ţara noastră cu o noutate pe piața hotelieră. CAMPEADOR INN este primul hotel digitalizat din România, scrie bistritabusiness.ro.

Investiția se află peste drum de centrul expozițional Expo Transilvania din Cluj-Napoca, pe strada Dâmboviței, nr. 77. Campeador Inn a fost lansat în toamna lui 2021şi a luat viață dintr-o clădire veche, degradată, un fost cămin de nefamiliști.

Investitorii au pus accentul pe digitalizare şi au implementat un nou sistem inteligent de cazare cu QR Code, având scopul de a facilita accesul în siguranţă pentru oaspeţi, reducând contacul uman în condiţiile pandemice. Codul QR este obţinut printr-un check-in mobil şi permite accesul în locaţie, respectiv în cameră, evitând recepţia. Aplicaţia pentru oaspeţi permite turiştilor înregistrarea, check-in, check-out şi plata serviciilor.    

Hotelul a obținut clasificarea de „camere de închiriat 3 stele” și un buffet bar, funcţionează cu 44 de camere, 12 birouri și două săli boardroom de conferință. Totalul spațiilor de cazare va fi de 98 la finalul proiectului spune Florin Larionesi, unul dintre proprietari. Acesta precizează că vor să obţină oentru unitatea de cazare în anul următor 4 stele.

Campeador Inn este notat booking.com cu un scor de 9.3, iar clienţii au doar cuvinte de laudă la adresa noului hotel din Cluj-Napoca: "Localizat în afara aglomeraţiei din oras, parcări suficiente, totul nou şi digitalizat", scrie o turistă din Germania. 

Citiţi mai multe aici despre povestea care a început cu un vis și cu pasiunea de a reabilita clădirile vechi, dar încă utile, care prin renovare şi digitalizare reduc dramatic impactul asupra mediului.

Comenteaza