Cumpărături prin reţele de socializare şi aplicaţii mobile
- Scris de Ziua de Cluj
- 12 Mar 2014, 20:31
- Economie
- Ascultă știrea

„Consumatorii vor totul şi, dacă se poate, imediat, iar retailerii trebuie să găsească o modalitate de a le livra acest lucru într-un mod profitabil. Retailerii se văd nevoiţi să-şi transforme cu totul afacerea, şi nu doar să ofere mai multe canale de vânzare", a declarat Mihaela Mitroi, reprezentant al PwC România. Studiul, derulat pe 15.000 de cumpărători online din 15 ţări, arată o imagine similară la nivel global, în care cumpărăturile făcute pe internet devin o parte tot mai importantă a comportamentului de consum. 59% dintre respondenţi au declarat că urmăresc brandurile sau retailerii favoriţi pe reţelele de socializare. Acelaşi procent spune că a descoperit un brand pe reţelele de socializare, fapt ce arată rolul important al interacţiunii pe aceste reţele între retailer şi consumatori. 55% dintre cumpărătorii online au vorbit despre experienţa lor cu un anume produs sau brand pe reţelele de socializare.
Reţelele de socializare au căpătat rolul de vitrină a magazinului: 48% au spus că au cumpărat produse utilizând reţelele de socializare, în urcare de la o zecime în 2012. PwC a comandat un sondaj online desfăşurat pe 15.080 cumpărători din 15 ţări la nivel mondial, între august şi septembrie 2013.