Foto Daniel Buda, în vizită la Carmangeria Moldovan: „Ne mândrim cu astfel de afaceri”

Daniel Buda, în vizită la Carmangeria Moldovan: „Ne mândrim cu astfel de afaceri”
| Foto: Facebook.com/MEPDanielBuda
Daniel Buda, în vizită la Carmangeria Moldovan: „Ne mândrim cu astfel de afaceri”
Daniel Buda, în vizită la Carmangeria Moldovan: „Ne mândrim cu astfel de afaceri”
Daniel Buda, în vizită la Carmangeria Moldovan: „Ne mândrim cu astfel de afaceri”

Europarlamentarul clujean Daniel Buda s-a arătat încântat de ce a văzut în vizita sa la Carmangeria Moldovan Sânnicoara.

Liderul PNL Cluj susține că a rămas impresionat de respectul pe care compania îl are față de clienți, prin grija pe care o acordă procesului de producție. 

„Carmangeria Moldovan – de la micul atelier de carmangerie din curtea casei, la un brand cu tradiție

Astăzi (vineri - n.red.) am efectuat o vizită la Carmangeria Moldovan Sânnicoara, o companie cu activitate în industria cărnii, cu o tradiție de zeci de ani.

Povestea afacerii este cea a povestea familiei, care din anul 1994 a pus bazele unui mic atelier de carmangerie în curtea casei din Sânnicoară. De la atelierul de producție din curtea casei, au investit în 2003 într-o fermă de vaci la Mociu, ce adăpostește peste 270 de bovine.

Astăzi, firma are peste 400 de angajați, ce lucrează în 2 schimburi pentru a menține gustul autentic și calitatea produselor. De-a lungul anilor s-a investit constant în această afacere, reclădind din temelii spațiile de producție de la Sânnicoară, extinzând rețeaua de magazine în tot județul, diversificând portofoliul de produse și inaugurând o nouă fabrică la Dezmir.

Afacerea a ajuns în prezent la o rețea de 34 de magazine distribuție în tot județul Cluj, pregătindu-se totodată pentru o extindere regională. Compania și-a dezvoltat și un model de business pe verticală, plănuind ca prin această strategie să contribuie la reducerea risipei alimentare. Carnea este importată dintr-un abator extern din Baia Mare, însă ei se ocupă ulterior de procesare.

Compania asigură controlul calității, în așa fel încât produsul finit să nu dezamăgească. Pe lângă preparatele din carne, producătorul a lansat în 2019 și gama de produse lactate, care înregistrează vânzări în creștere în fiecare an.

A fost o plăcere să aflu mai multe despre întreaga evoluție a afacerii și am rămas impresionat de respectul pe care întreaga companie îl are față de clienți, prin grija pe care o acordă întregului proces de producție. Ne mândrim cu astfel de afaceri!”, a transmis Daniel Buda.

Comenteaza