Daniel Metz, NTT DATA România: "Să ne obișnuim să migrăm către conceptele moderne de transport"

Daniel Metz, NTT DATA România: "Să ne obișnuim să migrăm către conceptele moderne de transport"
Daniel Metz, CEO NTT DATA Romania

Inteligența artificială și machine learning sunt pe lista principalelor trenduri când vine vorba de startup-uri pentru 2022, consideră Daniel Metz, Președinte al Board-ului NTT DATA Romania.

Inteligenta artificiala este un „buzzword” des intalnit si de multe ori se confunda folosirea inteligentei artificiale cu automatizari simple. Dar implementarea sistemelor de machine learning in produse va duce la cresteri mai mari in diverse zone. 

Startup-urile care au produse pe baza de machine learning pot contribui la una dintre industriile in crestere in urmatorii ani, adica cea a automobilelor autonome si electrice. Industria va creste si va crea o economie secundara pentru produsele software care vor fi folosite de producatori, ce nu vor avea capacitatea de a dezvolta de la zero. 

„Dezvoltarea rapida a automobilului electric autonom va revolutiona modul nostru de a gestiona resursele. Conceptele de sharing au inceput sa fie tot mai prezente in randul populatiei tinere si vor inlocui treptat modelul clasic, pagubos, in care detinem un numar mare de masini, care ocupa spatii generoase de parcare si contribuie intens la poluarea oraselor. Acest concept va fi schimbat in viitor si va trebui sa ne obisnuim sa migram catre conceptele moderne de transport, care, desigur, vor aduce un progres tehnologic semnificativ”, spune Daniel Metz, Presedinte al Board-ului NTT DATA Romania, citat de manager.ro.

Startup-urile sunt afaceri cu o componenta tehnologica ce au o capacitate de a creste extrem de rapid. In ultimii ani Romania a dat asemenea nume care au crescut la nivel european sau global, dar potentialul pietei este unul enorm. Cu toate acestea, exista provocari pe piata. 

Conform unui studiu realizat de compania Metabeta, cele mai mari probleme cu care se confrunta un startup este lipsa disciplinei fondatorilor, lipsa unui sistem intern bine pus la punct pentru a colecta indicatorii necesari, respectiv cunoasterea insuficienta a indicatorilor care trebuie raportati conform cu stadiul de dezvoltare si modelul de business al companiei. 

 

Comenteaza