Verde Fresh, o idee simplă de afacere pornită de un tenor la Opera Română și un analist de business

Verde Fresh, o idee simplă de afacere pornită de un tenor la Opera Română și un analist de business

Un tenor la Opera Națională Română din Cluj-Napoca și un analist de business la o multinațională au sesizat potențialul de creștere pe care piața produselor vegane îl are pe plan local și, înainte de debutul pandemiei, au decis să transforme Verde Fresh dintr-o simplă idee într-un business funcțional cu o investiție de 42.000 de euro. 

„Cluj-Napoca este un hub antreprenorial și un loc ce te inspiră să îți pui ideile în practică. Acest business a pornit cumva dintr-o altă idee, o afacere care se chema Fructeria, lansată de George alături de alți colegi. Businessul respectiv a rezistat câteva luni, după care George a lansat Verde Fresh și m-a contactat pentru o infuzie de capital. Pe perioada de lockdown am funcționat pe modul avarie, după care lucrurile au început să se miște încet-încet. Am debutat cu lapte de migdale și iaurt de migdale”, a povestit Florin Pop. Mai multe AICI! 

Comenteaza