Zbor Cluj-Napoca - Luton întârziat peste 3 ore din cauza unei amenințări false de securitate

Zbor Cluj-Napoca - Luton întârziat peste 3 ore din cauza unei amenințări false de securitate
| Foto: Arhivă/Fotografie ilustrativă

Zborul Wizz Air Cluj-Napoca - Luton (Londra) a fost întârziat mai bine de 3 ore în urma unei amenințări prin telefon, care, în cele din urmă s-a dovedit a fi o alarmă falsă.

„În această dimineață, o persoană a semnalat telefonic la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj o amenințare privind siguranța și securitatea pasagerilor pentru zborul companiei aeriene Wizz Air, care urma să efectueze o cursă pe ruta Cluj-Napoca – Luton.

La bordul avionului care urma să decoleze la ora 6.15 se aflau 149 de pasageri și echipajul de cabină. A fost activat imediat planul de urgență și au fost puse în aplicare procedurile specifice în cazul unei amenințări de securitate, fiind alertate toate instituțiile competente. 

Pasagerii au fost debarcați în siguranță și s-a trecut la aplicarea procedurilor de verificare a aeronavei și a pasagerilor.

În urma verificărilor, nu au fost descoperite indicii care să constituie o amenințare la securitatea și siguranța pasagerilor, astfel încât aceștia au fost reîmbarcați, iar aeronava a decolat în siguranță, la ora 9:54, cu o întârziere de aproximativ 3 ore și jumătate”, au transmis reprezentanții Aeroportului Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca într-un comunicat oficial.

Ce spun reprezentanții companiei aeriene

„Zborul Wizz Air W6 3301 de la Cluj-Napoca la Londra Luton a fost supus procedurilor de precauție necesare ca răspuns la o potențială îngrijorare de securitate. În conformitate cu protocolul obișnuit aplicat în astfel de cazuri, toate autoritățile relevante au fost prompt notificate.

Pasagerii au fost debarcați în siguranță și au fost luate măsuri stricte pentru controlul aeronavei și pasagerilor. În urma unor verificări complete, nu a fost identificat nimic, iar aeronava a fost autorizată pentru operare și a decolat în condiții normale la 9.54.

Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor pentru neplăcerile cauzate, însă siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea noastră, iar compania va trata întotdeauna orice astfel de caz cu maximă seriozitate”, au transmis reprezentanții companiei

Comenteaza