Cum înveţi marketing online la Cluj

Cum înveţi marketing online la Cluj
Directorul de marketing de la două dintre cele mai cunoscute start-up-uri online din Cluj, Trilulilu și Zonga, îi învaţă pe interesaţi ce e planificarea de marketing online, în două ateliere.

Cele două workshopuri "Negru pe Alb" sunt susţinute de Călin Biriş în 12 şi 13 decembrie. "În acest moment, penetrarea internetului în românia se apropie de 50%, adică un număr de 10 milioane de utilizatori, peste 60% dintre aceștia au un cont de Facebook, 98% folosesc Google ca principal motor de căutare, cel mai accesat site românesc a avut în luna octombrie 3,5 milioane vizitatori unici, iar acum sunt peste 3.500 de magazine online. Aceste cifre vorbesc de la sine atunci când privim potențialul pe care îl are online-ul ca mediu de comunicare și vânzare", explică Biriş.

Acesta adaugă că, o dată cu succesul rețelelor de socializare, tot mai multe afaceri au început să-și dorească să se promoveze în online. "Însă puțini antreprenori sau specialiști de marketing cunosc cu adevărat cum să construiască sau să folosească eficient un plan de marketing online", spune Biriş. "A folosi online-ul la potențialul maxim presupune mai mult decât comunicarea pe rețelele sociale, care este probabil una dintre cele mai vizibile acțiuni de promovare online, însă care nu este cea mai eficientă din punct de vedere al investiției și al vânzărilor. A realiza un plan de marketing presupune analiză, folosirea mai multor instrumente de comunicare online și targetarea cât mai precisă a mesajelor de promovare".

Călin Biriș este Marketing Manager la Zonga, președinte al Internațional Advertising Association Young Professionals Cluj (IAA YP Cluj) şi trainer acreditat și consultant de marketing.

Comenteaza